Bade Natural Saf Defans Limon Otu Vücut Koruyucu Sprey

Doğal yağlardan oluşan cilt bakım ürünlerini uzun zamandır kullandığım; çevreye duyarlı, %100 doğal, katkısız, vegan dostu ve hayvan testlerine karşı olan Bade Natural markasının, son zamanlarda vücut ürünlerini de sıklıkla deniyorum. Markanın en yeni ürünü Saf Defans Limon Otu Vücut Koruyucu Sprey' ini de sitesinde görür görmez alıp kullanmaya başladım hemen.
Aktif bileşenleri, Limon Otu, Okaliptus, Lavanta, Nane, Paçuli, Sitronella ve Sedir Ağacı Yağı olan Vücut Koruyucu Sprey, özellikle yaz aylarında karşılaştığımız çevresel faktörlere karşı defans oluşturmak, çevresel faktörlerin olumsuz etkilerini en aza indirmek üzere formüle edilmiş. Sprey, içeriğinde bulunan %100 doğal Limon Otu Yağı, Nane Yağı ve Okaliptüs Yağı ile sinek ve böcek ısırıklarını engelleme, ısırıklara ve kaşıntılara son verme; Lavanta Yağının rahatlatıcı etkisi ile bulunduğumuz ortamın havasını değiştirme; Papatya Suyu ile de cildimizin nemlenmesini destekleme özelliklerine sahip.
100 ml.ebatlı, sprey başlıklı cam ambalaja sahip spreyi, tüm vücudumuzda uygulayabildiğimiz gibi bulunduğumuz ortamda ve eşyalar üzerinde de kullanabiliyoruz. Ayrıca %100 doğal içeriği sebebi ile çocukların da kullanımına uygun bu sprey. Spreyin baskın kokusu limon ama bildiğiniz suni limon kokularından değil. Sanki limon kabuğunu koklarmışcasına ferahlatan bir yapısı var. Ben gün içinde hem kendi üzerime hem de ortamın havasını ferahlatması için odalara sıkıyorum. Özellikle odaya sıktığımda verdiği rahatlama hissini çok sevdim. Doğal olması sebebi ile de çocuklarımda güvenle kullanıyorum. Bade Natural' in bu yepyeni ürünü Saf Defans Limon Otu Vücut Koruyucu Sprey yaz mevsiminde sinek-böcek ısırıklarına ve kaşıntılara karşı çantalardan eksik edilmemeli, ayrıca her mevsim doğal ferahlatıcı olarak elinizin altında mutlaka olmalı.
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım