Glint Joker Gold Bitkisel Temizleyici

Genel ev temizliğinde her yüzeye farklı bir temizleyici kullanmak hem yer kalabalıklığı hem de bütçeye fazlalık yapıyor bence. Komple temizlik yapacağım zamanlarda, tek bir ürünle tüm alanları temizleyebileceğim Glint Joker Gold Bitkisel Temizleyici gibi ürünleri tercih ediyorum genelde. 
2012 yılında İzmir' de %100 yerli sermaye ile hızlı tüketime yönelik temizlik ve hijyen ürünleri üretimi ve dağıtımı yapmak maksadıyla kurulan TP KİMYA bünyesindeki Glint Joker Gold markası 30' dan fazla ülkeye ihracat yapıyor. Marka bünyesinde şu an sadece çözücü, leke çıkarıcı, temizleyici gibi özellikleri bulunan Bitkisel Temizleyici ürünü var.
Ecocert Sertifikası, Helal Sertifikası ve Gıda Güvenlik Sertifikası başta olmak üzere birçok sertifikaya sahip, alkol içermeyen %100 bitkisel içerikli Temizleyici' nin içeriği, bitkisel reçine, doğal gliserin, himalaya tuzu özü ve iyonize su gibi doğal hammaddelerden oluşuyor. Ürün, mutfak, banyo, lavabo, tuvalet, halı, koltuk, yüzey, parke, cam ve mobilya temizliği ile çamaşır ve bulaşık makinelerinde yağ, kir, pas ve lekeler üzerinde kullanılabiliyor. Ürünün yün halıda ve araç göğüs kısmında kullanılması tavsiye edilmiyor, suni derideki mürekkep lekesine de garanti verilmiyor.
1 litrelik sprey ambalajı bulunan, güçlü bir leke ve yağ çözücü özelliği olan ürün, her yüzeyde ve her renkte kullanım talimatına uygun bir şekilde kullanılabiliyor, ağartma yapmıyor. Kokusuz ve renksiz olan temizleyici, kötü kokuları giderirken zaman ve sudan da tasarruf sağlıyor.
Ben Bitkisel Temizleyici' yi bir çok yüzeyde kullandım. Mutfakta ocak başlığı en çok kullandığım yüzey oldu diyebilirim. Genelde yağ çözücülerle temizliğini yaptığım ocak başlığı çevresinde bu ürünü kullanınca, aslında daha öncekilerin yağ çözücü olmadığını fark ettim. Yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz üzere bu temizleyiciyi püskürttüğüm anda, benim temizlenmiş diye bildiğim yağları kısa sürede, ovmadan kendiliğinden çözdü hemen. Bitkisel Temizleyici' yi bunun haricinde koltuk ve halıya dökülmüş meyve suyu lekesinde de denedim. ( Tabi lekeye önceden başka bir ürünle müdahale etmedim ve lekeyi bekletmedim ). Lekeli kısma üründen biraz püskürtüp nemli bir bezle silince lekeden eser kalmadığını da gördüm. Hem bitkisel içerikli oluşunu hem de kullandığım alanlardaki performansını beğendiğim Glint Joker Gold Bitkisel Temizleyici, markanın kendi internet sitesinde 39.90 TL ile satışta. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım