Clean&Fun Klozet Temizleme Mendili

Genel ev temizliğinde temizlik ve hijyen söz konusu olunca, banyo-tuvalet-klozet temizliği ve hijyeni en önem verdiğim yerlerden biri oluyor benim. Bu temizliğin her gün yapıldığı düşünülürse genelde pratik ürünlerden de yardım alıyorum. Clean&Fun markasının Klozet Temizleme Mendili de bu pratik ürünlerden birisi mesela.
A101 Mağazacılık adına bir Türk firması olan Sapro Temizlik Ürünleri tarafından üretilen Klozet Temizleme Mendilleri, iz bırakmayan formülü ile klozet yüzeyini temizleme ve parlatma özelliğine sahip.
İçinde 15 adet bulunan kullan at mendiller suda erime özelliği olduğundan klozete atılabiliyor. Bir kullanımda en fazla 2 mendilin bu şekilde klozete atılabildiği belirtilmiş olsa da ben tuvaletteki çöp kovasına atıyorum kullanım sonunda. 
Kolay ve pratik bir temizlik imkanı sunan mendiller %5'ten az noniyonik ve katyonik yüzey aktif madde ve parfüm içeriyor. Mendillerin limon kokusunu andıran ferah bir kokusu var. Paketten nemli olarak çıkan ve 20x13.5 cm ölçülerindeki mendillerin dokusu kalın ve sağlam sayılır. Tek bir mendil, klozet kapağının alt ve üst kısmını, kapağın konulduğu yüzeyi temizlemede yeterli işi görüyor. Uzun süreli kullanımdan kaynaklanan sarartıları gidermede etkili olmasa da günlük kullanım temizliğinde başarılı olan mendiller, kullanıldığı yerde hafif ferah bir koku bırakıyor. A101 Mağazaları' nda 2.95 TL olan Klozet Temizleme Mendili haftalık olarak gelen aktüel ürünlerden biriydi. O yüzden sürekli satışı var mı bilemiyorum ama bulursanız 1-2 paket el altında bulundurun derim..

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım