Her Şey Mümkün / A. Ebru Tarım Dilekcan

Ne tür kitaplardan hoşlanırsınız? Ben roman, hikaye ve kişisel gelişim kitapları okumayı seviyorum. Özellikle kişisel gelişim kitapları, adı üstünde kendimi geliştirme anlamında daha çok ilgimi çekiyor benim. Son zamanlarda da bu tür kitapları çoğunlukla okuma listeme ekliyorum. Listemde okuyup bitirdiğim son kitap da A. Ebru Tarım Dilekcan imzalı Her Şey Mümkün oldu.  
Ceres Yayınları' ndan 2019 Eylül basımlı kitabın bendeki 6. baskısı. 264 sayfalık kitabın yazarı olan A. Ebru Tarım Dilekcan, 21 senelik uluslararası kurumsal kariyerini ve üst düzey yöneticiliğini bırakarak, simultane tercümanı ve sertifikalı eğitmen olarak dünyanın dört bir yanına seyahat etmiş. Eğitim, seminer, workshop ve seanslarını davet edildiği ülke ve şehirlerde sürdürmeye devam ediyormuş. 
Kitabın başında yazarla ilgili bilgiler, sonunda da yazarın sunduğu eğitim ve seminerlere dair bilgiler yer alıyor. Kitapta; 
* Farklı Bir Başlangıç İçin
* Sorunun Gücünü Keşfetmek
* Yargı, Yargılamak, Seçim
* Bilinçli Ebeveyn Olmak
* Gerçek ve Özgür İlişkiler
* Para, Para, Para
* Hayatımızdan Çıkarmamız Gereken Kelimeler
* Her Şey Kabul Ama Ya Ölüm
* Son Söz
* Türk Kadınına Çağrı
başlıkları altında konular yer alıyor.
Access Consciousness' ın sıradışı soruları ile siz de benim gibi yaşamınızı değiştirebileceğinizi bilseniz ve bu kitabın da bu konuda destekçiniz olacağını söylesem, ne dersiniz?
Eğitim, seminer ve danışmanlıklarla talep eden herkesin yaşam yolculuğunu kolaylaştırıyorum. Bu öylesine keyifli bir yol ki... İnanın hiç durasım yok. 
Bu yolda en içten talebim ve her zaman söylediğim cümle; '' Rabbim kendi önümden çekilmemi nasip et! ''
Yürekten diliyorum; her bir satır, okumayı seçen herkese katkı olsun. Sunulan her bir soru, hayatına almayı seçenlere değişim kapılarını sonuna kadar açsın...
Arayışı daha neşeli, daha kolay ve şükran dolu bir yaşam olan herkese, Her Şeyin Mümkün Olduğunu göstersin, ışık tutsun...
Tek bir hedef var: '' Daha bilinçli ve daha farkında olmak! ''
Her birimiz çok değerliyiz! Ve birer hediyeyiz bu dünyaya... Bunu algılamak ve yargısız, beklentisiz, bakış açısı olmaksızın Her Şeyin Mümkün Olduğunu keşfedebilmek için neler mümkün? 
ARKA KAPAK YAZISINDAN..
264 sayfalık kitapta, yazar hakkında bilgiler, giriş ve teşekkür gibi yaklaşık 30 sayfalık kısımdan sonra konular ele alınmaya başlamış. Yazar için önemli olabilecek detaylarla dolu bu 30 sayfa, kitaba giriş yapmak için biraz uzun tutulmuş bana göre. Kitap, Ebru Tarım Dilekcan' ın kendisini ve hayatını sorguladığı bir dönemde katıldığı Access Bar* isimli bir seansa katılması, '' kendi olmanın ''ve '' seçim şansı olduğunun '' farkına varması ile başlayan değişimleri ve başka nelerin mümkün olabileceği ile ilgili düşüncelerini; kendi olmayı seçenlerle ve değişime açık olanlarla paylaşma isteğiyle ortaya çıkmış. Kitabın ana konusu, kişinin kendi enerjisi, seçimleri ve sorduğu sorularla olaylara yön verebileceği ve bir takım şeyleri değiştirebileceği olarak özetlenebilir. Yazar konuları soru-cevap şeklinde ele almış ve bu soruların amacının, kişiye umut vermek, kişinin kendi değişim gücünü ve kapasitesini görmesini sağlamak, buna yönelik adım atma cesaretini kendi içinde bulmasına katkı sağlamak olarak açıklamış. 

Kişisel gelişim kitaplarını severim, hayatımı değiştirmeseler de bakış açımı sorgular, farkında olmamı sağlar bu tür benim. Yine bu kitapta da altını çizdiğim o kadar cümle ve soru olduki. Ben de bir kısmını size sorayım..
- Korku, endişe, şüphe..Var mısınız o üç çeldiriciyi hayatınızdan çıkartmaya?
- Param ve Zamanım yok ikilemine girmeden sadece seçseniz acaba neler değişir?
- Kararları, sonuçları, bakış açılarını, tanımlamaları, beklentileri, ayrımları, hesaplamaları, yargıları iptal edebilir miyiz?
- Her günün bir macera olabileceğini idrak etsem neler değişir?
- Hayatında olan insanlarla keyifli ve mutlu bir hayat sürdürebiliyor musun? Bunu sürdürmeyi seçiyor musun?
- Gerçek, kendine karşı dürüst müsün?
- Yaşamın bundan sonra daha kolay ve eğlenceli bir hale gelmesi için neler mümkün? 
- Birer HEDİYEYİZ bu dünyaya.. Bunun bilinci ile yaşayabilmek ve HER ŞEYİN MÜMKÜN olduğunu keşfedebilmek için neler mümkün?
- Bundan daha iyi nasıl olur ve başka neler mümkün?

Sorulardan ister hepsini ister cevaplamak istediğinizi yoruma yazın hadi. Bakalım sizin cevaplarınız nasıl olacak?

*Access Bar: Elleri kullanarak baş bölgesine uygulana, bilinç altında yatan düşünce kalıplarının, hislerin ve duyguların yarattığı sıkışıklıkları temizleyen beden süreci. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım