New Well Professional Makeup Derma Cover Likit Aydınlatıcı


Simlerin, pulların, paletlerin arz-ı endam ettiği yaz mevsiminde, kozmetik sektöründe özellikle makyaj ürünlerinde bolca karşımıza çıkan ışıltılara ve parıltılara ben de kayıtsız kalamadım. New Well Professional Makeup Derma Cover Liquid Highlighter ( Likit Aydınlatıcı ) ile ışıltıların büyüsüne katıldım.
Doğal, canlı ve çekici bir görünüm vermeyi vaat eden New Well ​Derma Cover Likit Aydınlatıcı, yüzü ışıl ışıl yapma, parlaklık verme, makyajı daha belirgin hale getirme, uzun süre kalıcılık sağlama özelliklerine sahip.
Cam şişede, plastik damlalık başlığa sahip Likit Aydınlatıcı yüz bölgesinde, burnun uç kısmı, burun kemiği, kaşların alt kısmı, şakaklar ve dudakların üst kısmı gibi alanlara uygulanıyor. Siz bunların haricinde aydınlanmasını istediğiniz bir alan varsa oraya da uygulayabilirsiniz tabi ki de. Uygulamanın aydınlatıcı fırçası ile yapılması tavsiye edilse de fırçanız yoksa benim gibi parmak uçlarınızla da yapabilirsiniz hafif bir şekilde. 

Likit Aydınlatıcının 02 ve 04 olmak üzere 2 farklı renk seçeneği var. Benim kullandığım bronz tondaki 04 numara. Likit Aydınlatıcı adından anlaşılacağı üzere sıvı formda ve yoğun yapılı. Damlalıkla 1 kerede çekilen aydınlatıcı miktarı neredeyse bir çay kaşığını dolduracak kadar. Tabi bu miktar, uygulamanın yapıldığı bölgeler için çok fazla olacağından 1-2 damla kadar ürün yüz bölgesinde belirtilen bölgeleri aydınlatmak için yeterli olacaktır. Ürünün sıvı yapısını ve uygulama sonrası cilde verdiği ışıltıyı yukarıdaki iki fotoğrafta görebilirsiniz. Rengin, içindeki ışıltıların net anlaşılması için ben biraz yoğun kullandım, az miktarla ve iyi bir dağıtımla doğal simli, çok daha hoş bir görünüm oluyor emin olun. Kalıcılığı artırmak için sabitleyici bir ten ürünü uygulamanızı tavsiye ederim. Kolay kullanımıyla, cilde verdiği ışıltı ve parlaklıkla New Well Derma Cover Likit Aydınlatıcı' yı oldukça beğendim ben. Markanın kendi internet sitesinde 70 TL satış fiyatı olan Aydınlatıcı %50 indirimle 35 TL şu sıralar, onu da unutmadan yazayım.
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım