Bade Natural Saf Koruma Kolonya


Çocukluğumun en güzel geleneklerinden biriydi, eve gelen misafire kolonya ikram edilmesi ve hasta ziyaretine kolonya götürülmesi. Jenerasyon değişmiş ve teknoloji gelişmiş olsa bile ben hâlâ çok severim kolonyaları. Özellikle limon kolonyasını. Fakat günümüzde üretilen aromatik özellikli kolonyaları da beğeniyorum ve denk geldikçe almaya devam ediyorum. 

%100 doğal aromaterapik uçucu yağlar ile formüle edilmiş kolonya, Limon Yağı, Portakal Yağı, Bergamot Yağı, Karanfil Yağı, Itır Yağı, Lavanta Yağı, Paçuli Yağı ve Çay Ağacı Yağı içeriyor.
Çay Ağacı Yağı' nın tazeleyici özelliğiyle temiz ve sağlıklı kalmamıza yardımcı olan kolonya 100 ml ebatlı cam şişede, 70° alkol özelliğe sahip, dermatolojik olarak test edilmiş ve de vegan dostu.
Kolonyanın cam şişede olmasını her zaman tercih ederim, daha sağlıklı geliyor bana öyle olunca. Sprey şeklinde olması sayesinde, fazla kullanımın önüne geçilmesi de bir artı bana göre. Ben spreyi hem elim için kullanıyorum hem de arada salona bir fıss sıkıp ortamın kokusunu da değiştiriyorum. Ayrıca ebatı çantada taşımak için de oldukça ideal. Koku olarak Turunçgiller, Karanfil, Çay Ağacı Yağı kokularının baskınlığı, ferahlatıcı ve rahatlatıcı bir his veriyor insana. Her dönem kullanabileceğimiz Kolonya geleneğini ben yaşatmaya devam edeceğim, ya siz? 

yeşimlehertelden