Prosenin Onarıcı ve Dökülme Karşıtı Saç Bakım Şampuanı

Yaklaşık 1 senedir saç dökülmesi sorunu yaşıyorum. Bu çok can sıkıcı durumun yaş, hormonlar, vitamin eksikliği, çevresel etkenler ve kimyasal ürünler gibi çok farklı nedenleri var. Ben kısa bir süre önce hastanede gerekli testleri yaptırdım, içten takviye almaya başladım. Saç dökülmesini içten desteklediğim gibi bir de saç dökülmesine yönelik şampuanlar kullanmaya başladım. Kullandığım bu şampuanların sonuncusu Prosenin Onarıcı ve Dökülme Karşıtı Saç Bakım Şampuanı oldu.
Prosenin, dermokozmetik ihtiyaçlara yönelik saç ve cilt bakım ürün portföyü bulunan, üreticisi Arı Kimya olan, 2018 senesi başında ürünlerini piyasaya sunan bir Türk Markası. 
Prosenin Onarıcı ve Dökülme Karşıtı Saç Bakım Şampuanı, içerdiği Argan, Keratin, Ginseng, Biotin, Soya, Mısır, Buğday gibi aktif bileşenler ve bitki özleri sayesinde, saç kökünü ve derisini besleyerek saç dökülmesini önlemeye yardımcı oluyor. Saçların güçlenmesini ve hızlı uzamasını destekliyor. İçerdiği bitkisel bileşenler sayesinde yıpranmış saçların kökten uca onarılmasına ve canlılık kazanmasına yardımcı oluyor. 
Tüm saç tiplerinde günlük kullanıma uygun olan şampuan 300 ml ebat ambalaja sahip.
Şampuanın kendine has, hafif ve hoş bir kokusu var fakat parfümlü bir koku değil daha ziyade bitkisel bir koku bu. Şampuan benim yağlı saçlarımın yağlanma süresini birazcık uzattı gibi. Aynı zamanda ince telli saçlarıma hafiften bir hacim verdi. Şampuanın derinlemesine temizleyip arındırmasını ve saçıma verdiği temiz kokuyu sevdim. Zengin içeriği beğenimi kazandı. En önemli kısmı merak ediyorsunuz değil mi? Saç dökülmesini önledi mi? Bunu 300 ml kullanım sonucu gözlemlemek biraz zor çünkü saç dökülmesine yönelik etkileri görmek için düzenli ve uzun süreli kullanım şart. Unutmadan, eczanelerde ve online satış sitelerinde satışı olan şampuanın fiyatı 50-55 TL arası değişiyor.
yeşimlehertelden