Komili Anadolu Kaplıcaları Ladik Duş Jeli

Pratik olmaları ve farklı koku seçeneklerinden dolayı banyo veya duş esnasında duş jellerini kullanmayı tercih ediyorum. Genelde de farklı markaların değişik kokulu ürünlerini alıyorum. Daha önce Bergama Duş Jeli' ni kullandığım Komili markasının bu sefer de Anadolu Kaplıcaları Ladik Duş Jeli' ni denedim.
Ladik Kaplıcası, Evliya Çelebi' nin Seyahatname' sinde Gençlik Suyu olarak yer verdiği doğal güzellik kaynağıdır. Komili Anadolu Kaplıcaları serisi, mineral içeren formülü ile cildin yumuşamasına yardımcı olurken, kaplıcada gibi tazelenmiş hissettirir.
Dermatolojik olarak test edilmiş ve ph değeri cilt ile uyumlu olan duş jeli 500 ml ebatlı ambalaja sahip. Jelin rengi ambalaj rengine uygun, açık mavi karışımı bir renk. Duş jelinin, banyo süngeri veya lif ile cilde masaj yapılarak uygulanması öneriliyor.
Anadolu Kaplıcaları serisinde, Ladik Duş Jeli haricinde, Bergama ve Haymana isimli duş jelleri de var. Fiyat aralığı olarak, aynı ebat farklı markaların duş jellerine kıyasla oldukça ekonomik bir marka Komili. Markanın bu duş jelini de birkaç ay önce Şok Market' ten 6.80 TL' ye almıştım. Duş jelinin tazelenmiş hissi veren ferah bir kokusu var. Ve o kokunun insanı rahatlattığı kesin. Kese yardımıyla uygulamada temizleme anlamında da beğendim duş jelini. Seriden kullanmadığım bir Haymana Duş Jeli kaldı. Onu da ilk alışverişimde ekleyeceğim alışveriş listeme.

yeşimlehertelden