Komili Anadolu Kaplıcaları Bergama Duş Jeli

Duş jellerini sever misiniz? Pratik kullanım ve farklı koku seçenekleri olmalarından dolayı ben çok seviyorum duş jellerini. Ve genelde de farklı markaların farklı duş jellerini deniyorum. Son olarak da ambalajında kaplıca ibaresini gördüğüm Komili Anadolu Kaplıcaları Bergama Duş Jeli' ni kullandım.
Komili markasının Anadolu Kaplıcaları serisinde yer alan Bergama Duş Jeli ile ilgili şöyle bir açıklama var '' Bergama Kaplıcası, tarihte Kleopatra ile ünlenen doğal güzellik kaynağıdır. Komili Anadolu Kaplıcaları Serisi mineral içeren formülü ile cildinizin yumuşamasına yardımcı olurken, kaplıcada gibi rahatlamış hissettirir. ''
Dermatolojik olarak test edilmiş ve ph değeri cilt ile uyumlu olan duş jeli 500 ml ebatlı ambalaja sahip. Jelin rengi ambalaj rengine uygun, açık mor / lila karışımı bir renk. Duş jelinin, banyo süngeri veya lif ile cilde masaj yapılarak uygulanması öneriliyor.
Anadolu Kaplıcaları serisi 3 farklı duş jelinden oluşuyor. Benim aldığım Bergama haricinde, Ladik ve Haymana isimli duş jelleri de var. Duş Jelini Şok Market' ten 6.80 TL' ye aldım. Alırken Ladik Duş Jeli' de vardı reyonda, onu da aldım ( kullandıktan sonra onun da yazısını yazacağım ), bulursam Haymana' yı da alacağım. Komili hem marka hem de fiyat aralığı olarak sevdiğim Türk markalarından biridir. Piyasada aynı boy duş jelleri çift haneli rakamlardan satılırken bunun 7 TL.lik fiyatı çok ekonomik. İçerik olarak çok temiz diyemeyeceğim duş jeli için ne yazık ki. Ama içeriğinde hindistancevizi yağı ve zeytin yağı da bulunan duş jelinin çok hoş parfümlü bir kokusu var. Kaplıcada gibi rahatlamış hissettirir mi bilmem ama kokusuyla insanı rahatlattığı ve cildi yumuşattığı kesin.
yeşimlehertelden