Ecowell Yoğun Nemlendirici Vücut Kremi

Kuruluğun en çok görüldüğü ellerim için, nemlendirici etkisi yüksek el bakım kremleri kullandım düzenli olarak. Ama itiraf ediyorum ki kuruyan vücudumun bakımını ihmal ettim. Özellikle kış mevsiminde, kışlık kıyafetler içinde kalan vücudumda da kuruluklar gözlemleyince, Ecowell Yoğun Nemlendirici Vücut Kremi ile ihmal ettiğim vücut bakımına da bir el attım.
Vücut kremi, kuru ve pullanan cilt yapısına sahip olan kişiler için özel oluşturulmuş formüle sahip. Krem; Organik Shea Yağı, Organik Kayısı Yağı, Fitosteroller, A-C-D ve E vitaminleri, Provitamin, Allantoin, doymamış yağlar ve esas yağ asitleri içeren değerli bileşenlerinin zenginliği ile cildi besliyor, yaşlanmaya karşı koruyor, kırışıkları ortadan kaldırmaya yardımcı oluyor, vücutta ihtiyaç duyulan nem dengesini yeniden kurmaya yardım ediyor ve sağlıklı yenileme sağlıyor.
Tüm cilt tipleri, özellikle '' nemlendirmeye '' ihtiyaç duyulan kuru ciltlerin günlük kullanıma uygun olan Organik ICEA sertifikalı krem; Alkol, Paraben, Parafin, Petrol Türevleri, SLS, SLES, Silikon gibi zararlı sentetik kimyasallar içermiyor. Dermatolojik olarak test edilmiş 200 ml ebatlı krem, yeterli miktarda vücuda masaj yaparak uygulanıyor ve tüm vücutta istenilen sıklıkla kullanılabiliyor. Kremin özellikle dirsek, diz, topuk gibi kuru bölgelere uygulanması tavsiye ediliyor.
Kremi içerik olarak çok beğendim. Kendine has, tazelik hissi veren, bitkisel hoş bir kokusu olan kremin en güzel tarafı, saniyeler içinde tamamen emilmesi, yağlı ve yapışkan bir his bırakmaması bana göre. Tamamen emildikten sonra uygulandığı bölgeye kadifemsi bir yumuşaklık veren kremi ben düzenli olarak her banyo ve duş sonrası, el, dirsek, kol, diz ve bacak bölgelerinde kullandım. Özellikle ellerimdeki yumuşaklığın uzun süre korunması hoşuma gitti. Bacaklarımdaki kuru görüntü yerini sağlıklı bir görünüme bıraktı. Kozmetik mağazalarda satışı olmayan kremin fiyatı, markanın kendi web sitesinde 59 TL. Kullanmak isteyenler, markanın kendi web sayfasından veya online alışveriş sitelerinden alabilirler Ecowell Yoğun Nemlendirici Vücut Kremi' ni.
yeşimlehertelden