Herbaderm Renk Açıcı Leke Kremi

Doğum, güneş, akne, yaş alma gibi nedenlerden dolayı yıllar içinde oluşan cilt lekeleri ile uzun zamandır mücadele ediyorum. Bunun için düzenli olarak leke kremleri kullansam da marka anlamında istikrarlı bir tüketici olduğumu söyleyemem. Bir ürün bittiğinde ve beklediğim neticeyi alamadığımda, ne yazık ki farklı bir markanın ürününe yöneliyorum. En son kullandığım üründen de istediğim etkiyi alamayınca Herbaderm Renk Açıcı Leke Kremi' ni denedim bu sefer de.
Cilt Lekeleri, Güneş Lekeleri, Yaşlılık Lekeleri, Bölgesel Karartılar, Renk Düzensizlikleri ve Sivilce Lekelerinde etkili olduğu belirtilen Gelişmiş Cilt Bakım Serisi' ndeki Herbaderm Renk Açıcı Leke Kremi ile ilgili '' Sıradan kremlerin aksine Herbaderm Renk Açıcı Leke Kremi, koyu leke karşıtı aktif bileşenleri sayesinde güneş lekelerinin, yaşlılık lekelerinin ve diğer kararmaların görünümünü azaltmaya, cilt tonunu homojen hale getirmeye yardımcı olur. İçeriğindeki Tio² ve organik güneş filtreleri, yeni leke oluşumuna karşı cildi korumaya yardım eder '' şeklinde açıklama yapılmış ambalaj üstünde.
Dermatolojik olarak test edilmiş olan krem 55 ml ebadında, sıkmalı tüp ambalajda satışta. Ürün UVA ve UVB koruma faktörlü ve paraben, parafin, vazelin içermiyor. Ürünün açıldıktan sonra 12 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor.
Sıradan kremlerden farklı olarak, içeriğinde Niacinamide, Vitamin C, Vitamin E, Shea Butter ve Licorice gibi doğal aktifler ve bitki özleri olan krem, sabah ve akşam olmak üzere, temiz cilde hafif dairesel hareketlerle nazikçe uygulanıyor. En iyi sonuç için düzenli uygulamayla birlikte, cildin güneşten korunması için koruma faktörü yüksek güneş koruyucu kremle birlikte kullanılması tavsiye ediliyor.
Herbaderm Renk Açıcı Leke Kremi 3 ay süreyle kullandım. Yalnız sadece gece yatmadan önce uygulama yaptım ben, çünkü gündüz hiçbir şekilde cildime krem uygulayamıyorum. İnce uçlu başlıktan çıkan krem yarı akışkan yapılı, tıpkı losyon gibi. Çok az miktar uygulama için yetiyor. Sürüldüğünde ciltte hafif ve hoş çiçeğimsi bir koku hissediliyor. Kremin piyasa satış fiyatı kozmetik mağazalarda 70 TL. Ben ise Watsons Mağazası indiriminde 19.95 TL' ye almıştım. Ürünün içeriğinde bulunan UVA ve UVB filtrelerinden dolayı gündüz de kullanılması gerekiyor ama dediğim gibi ben kullanamadım. Sonuç mu? Lekelerim tabi ki yok olmadı, zaten kremin böyle bir vaadi de yok. Adı üstünde Renk Açıcı Krem. Bu anlamda 3 ay sonunda lekelerin tonu biraz açıldı diyebilirim sadece. Krem renk düzensizliklerini giderip cilt tonunu dengelemede de etkisini gösterdi ama hepsi bu kadar. Leke tedavisi gerçekten uzun süreli bir süreç ve hiçbir ürün tek tüp kullanımda mucizeler yaratmıyor. Etkilerinden bahsedebilmek için ürünlerin de düzenli ve uzun süreli kullanımı şart ama o da bende yok işte. Tekrar alır mıyım? 19.95 TL'ye bulursam neden olmasın?
yeşimlehertelden