Yeşimle Her Telden 5 Yaşında

2020' nin ilk gününden herkese merhaba..
Yeni yıl; yeni umutlar, yeni hayaller ve yeni temenniler demek herkes için, benim için de tabi. Ama bunun haricinde bir de blog sayfamın aktif yayın hayatına girmesinin yıl dönümü olması nedeniyle, çok daha ayrı bir anlam taşıyor benim için yeni yılın ilk günü.

Tam 5 sene önce, 1 Ocak 2015 Perşembe günü ilk yazımı yayınlamamın üstünden tamı tamına 5 yıl geçti. 2015, 2016, 2017, 2018 ve 2019 tam 5 sene aynı istikrar ve özenle yazmaya devam ettim. Aslında 5 yaşımı doldurdum 6 yaşından gün alıyorum desem daha doğru olur. Yani 6. senemin ilk günü bugün.

Şöyle 5 senenin bir muhasebesini yaptım da;
830 küsür yayınlanmış yazı, 10.500 küsür yorum, 2.000.000' a yaklaşmış görüntülenme sayısı. Fena sayılmam değil mi? Ama bu istatiksel verilerin, rakamsal olmasından başka bir önemi yok biliyor musunuz? Özgün olabilmek, düzenli yayın girebilmek, istikrarı koruyabilmek, hem metin dilinde hem görsel  çekimlerde kendimi geliştirmeye ve yenilemeye çalışmak, blog dünyasından ve sosyal medya üzerinden güzel insanlar tanımak, polemiğe girmemek.. Rakamsal değeri olmayan ama manevi değeri ölçülemeyecek bu güzellikler önemli oldu benim için ve öyle de olmaya devam edecek.

Ve bunun için hepinize bir teşekkür borçluyum;
Geçen bu 5 yılda, Yeşimle Her Telden Blog sayfamdaki bu yolculukta benimle olan herkese çokkkk teşekkür ediyorum. İyi ki yazmaya başlamışım ve iyi ki sizleri tanımışım...
Bundan sonra da aynı güzelliklerle, aynı istekle ve özenle '' Hayata, yaşama dair ne varsa '' yazıp paylaşmaya devam...

Sevgilerimle
Yeşimle Her Telden

Yeşimle Her Telden 
sosyal medya hesaplarımdan da 
takibe beklerim sizi..