R.O.C.S. Pro 5940 Diş Fırçası

Ağız ve diş bakımında, diş macunları kadar kullandığımız diş fırçalarının da etkisi çok büyük. Ben genelde diş yapıma ve hassasiyetine uygun diş fırçaları seçmeye özen gösteriyorum. Rutin olarak kullandığım 1-2 marka diş fırçası vardır ama farklı markaların ürünlerini de denemeyi severim. Denediğim bu diş fırçalarından sonuncusu da R.O.C.S. Pro 5940 Diş Fırçası oldu.
'' R.O.C.S. Pro 5940 Diş Fırçası, 5940 adet ultra-ince fırça kılı sayesinde daha fazla temizlik sağlamayı hedefler. Özel kıl yapısı diş etlerine etkili masaj uygular. Kıl uçları diş ve diş etine zarar vermemek için ekstra yuvarlatılmıştır, pürüzsüzdür. Orijinal sap tasarımı doğru açıda diş fırçalamaya yardımcı olur ve dişlere uygulanacak gereksiz basıncı engeller '' şeklinde açıklama yapılmış ürünle ilgili web sitelerinde.
Fırça kılı sertliği yumuşak olan fırçanın; yeşil, mavi ve lila olmak üzere 3 farklı renk seçeneği var.
İtiraf ediyorum ki diş fırçasının düz kesim sapı ile ilk başta fazla anlaşamadık. Hep kıvrımlı diş fırça sapına alışmış biri olarak, bu fırçayı kavramada biraz sıkıntı yaşadım ama kullana kullana o sorunu da aştık. Diş fırçasının geniş başlık yapısı, diş yüzeyinde daha fazla yüzeye etki ediyor. Yuvarlatılmış kıl uçlarının yumuşaklığı dişleri nazikçe fırçaladığından, diş hassasiyeti olanların bu diş fırçasını seveceğini düşünüyorum. Dişleri temizlemede ve diş etlerine masaj yapma anlamında da başarılı buldum ben diş fırçasını. R.O.C.S.' un internet sitesinde 27.90 TL satış fiyatı olan Pro 5940 Diş Fırçası' nın Watsons ve Eve Kozmetik Mağazaları' nda da satışı olan bir ürün olduğunu da belirteyim unutmadan..
yeşimlehertelden