Golden Rose Lip Butter SPF 15

Kış mevsimi, olumsuz ve soğuk hava koşullarından en çok etkilenen ve kuruyan bölgelerden biri olan dudaklar, bu mevsim özel bakım istiyor. Özellikle dudağı koruyan ve nemlendiren dudak bakım ürünleri bu evrede yardıma koşuyor. Ben de bu ürünlerden yardım alıyor ve şu sıralar Golden Rose Lip Butter ( Dudak Yağı ) SPF 15 Dudak Nemlendiricisi' ni kullanıyorum.
'' GR Lip Butter dudaklarınıza pürüzsüz, yumuşak ve sağlıklı bir görünüm verir. Nemlendirici ve antioksidan özelliği olan Cupuacu, Murumuru, Shea yağları ve E Vitamini içerir. Dudaklarınızı besler, kurumasını önler. SPF 15 dudaklarınızı güneşin zararlı ışınlarından korur. Sevimli ve kullanışlı ambalaj ile kullanım kolaylığı sağlar '' şeklinde açıklaması var ürünün.
Erkul Kozmetik bünyesindeki Golden Rose markasının bu dudak nemlendiricisi 8 gram ve açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var.
Nemlendiricinin benim aldığım Strawberry ( Çilek ) haricinde; Blueberry ( Yaban Mersini ), Cookie ( Kurabiye ), Green Apple ( Yeşil Elma ), Ice Mint ( Nane ), Peach ( Şeftali ) ve Raspberry ( Ahududu ) olmak üzere 7 çeşidi var.
Ürünün koni şeklindeki tasarımı gerçekten ilginç ve bir o kadar sevimli ama uzun süre kullanıp o koni düzleştiğinde, kullanımda parmak ucu ya da bir ruj fırçası yardımı gerekiyor. Avuç içine sığacak ebadı sayesinde çantada, cepte taşıma kolaylığı sağlıyor. Çevrilerek açılan kilitli başlığı sayesinde kapağın açılma sıkıntısı olmuyor. Nemlendiricinin, hani nasıl desem, çilekli şekerli sakız çiğnendikten sonra belli belirsiz bir tat bırakır ya damakta, bunun da öyle bir tadı ve kokusu var. O tadı ağzımın içinde hissetmek, yediklerimde o tadı almak hoşuma gitmedi benim. Nemlendirici ilk sürüldüğü anda yukarıda fotoğrafta gördüğünüz ışıltıyı veriyor dudağa. Fakat bu geçici bir ışıltı. Ortalama yarım saat kadar sonra o ışıltılı yapı yerini nemli görünen dudaklara bırakıyor. Birkaç saat de o nemli görünümü koruyor ( tabi birşey yenilmez, içilmezse ). Bu etkileri kısa süreli olsa da dudağa verdiği yumuşaklık uzun bir süre kendisini hissettiriyor ve dudakların kurumasını önlüyor. SPF özellikli olmasını ayrıca beğendim. Ürününü tadı ve kokusu haricindeki özelliklerini ve etkilerini sevdim ben. Golden Rose Shop' ta 19.75 TL satışı olan Dudak Nemlendiricisi' ni 17 Aralık Salı Bim Market aktüel ürünler kategorisinden 9.95 TL.' ye aldım ben. Aynı ürünü daha ucuza alabilecekken neden daha fazla ödeyelim ki?

yeşimlehertelden