Ernet Kireç ve Kir Sökücü

Mutfak ve banyodaki evye ve armatürlerin temizliği, genel ev temizliğinde en çok özen gösterdiğim yerlerden biridir. Bu yüzeylerin temizliği için özel temizleyicilerden yardım alıyorum ben. Ernet Kireç & Kir Sökücü de bu yüzeyler için kullandığım en son ürün oldu.
Ernet Kireç ve Kir Sökücü, en inatçı kir ve kireç lekelerini anında yok ediyor, temizlikte uzun süre hijyen sağlıyor. Geliştirilmiş özel formülü sayesinde ovma gerektirmeden ışıltılı bir görünüm sunuyor. Ürün, lavabolarda, banyo küvetlerinde, tuvaletlerde, duş ve cam ya da akrilikten yapılmış duş kabinlerinde, musluklarda, krom ya da krom kaplama yüzeylerde, paslanmaz çelik ve seramik evyelerde, seramik yer ve fayanslarda, PVC kaplama zeminlerde kullanılıyor.
750 ml.lik ambalaja sahip sprey şeklindeki sökücünün 2 farklı kullanım şekli var; sprey form ve köpük form. Sprey form için uç kısmındaki kapak açık konuma, köpük form içinse kapak kapalı konuma getiriliyor. Spreyin kullanımı şu şekilde; ürün temizlenecek yüzeye püskürtülüp 1 dakika bekletildikten sonra bir sünger veya bez yardımıyla siliniyor ve yüzey suyla durulanıyor.
Ernet Kireç ve Kir Sökücü' yü denediğim yerlerden biri olan armatürler üstündeki etkisi...
Ernet Kireç ve Kir Sökücü' yü Carrefoursa' dan indirimli olarak 8.50 TL gibi bir rakama almıştım birkaç ay önce. Normal satış fiyatı aldığımda 11.75 TL idi. Spreyi, mutfakta evye ve armatür, banyoda armatür ve cam duşakabin üstünde kullandım. Ovma gerektirmeden sadece 1 dakika kadar bekledikten sonra bulaşık süngeri ile sildim ve duruladım bu yüzeyleri. Ürün bu iki yüzeyde bulunan su ve yeni oluşmuş kireç lekesini gidermede etkili oldu. Armatürlere ve evyeye ekstra bir parlaklık verdi. Kokusu genzi yakacak derece ağır olmasa bile yine de sökücülerdeki o kimyasal kokuyu hissediyorsunuz. Onu göz ardı edersek vaatlerini yerine getiren bir ürün oldu diyebilirim.
yeşimlehertelden