Proff Ürünleri İle Bayram Temizliği

Tam bayram öncesi alabileceğim en gerekli ve işlevsel temizlik ürünleri içeren bir kargo aldım Proff Plastik tarafından. Benim gibi pratik temizlik ürünlerini seviyorsanız bu yazı size göre o zaman..
Proff Plastik'ten gelen kargo içinde döner başlıklı bir temizlik seti, 4' lü mikrofiber temizlik bezi ve limonluk vardı. 
Yaklaşık 10 yıldır sektörde faaliyet gösteren Proff Plastik, Esenyurt Kıraç' ta bulunan 10.000 m² alana kurulu fabrikasında; plastik temizlik, mutfak, banyo ve ev gereçleri üreten yerli bir marka. Ürünlerini Proff markasıyla başta Türkiye olmak üzere; Ortadoğu, Afrika, Balkan, Avrupa ülkelerine ihraç ediyorlar. Bu kısa bilgiden sonra gelen ürünlerin özelliklerinden bahsedeyim..
 Quantum Döner Başlıklı Temizlik Seti
%100 mikrofiberden üretilmiş mop yüksek emiş gücüne sahip. 16 lt kapasiteli kovadaki döner sıkma sistemi, mopun üstündeki suyu kolaylıkla sıkacak şekilde tasarlanmış. Pratik açma kapama mandalı sayesinde hem sıkma işlemi kolaylıkla gerçekleştiriliyor hem de istenilen boya göre ayarlama yapılabiliyor. 180° eğilebilen sap tasarımı ile de koltuk, yatak, masa altları kolaylıkla temizleniyor. Böylece ağır eşyaları yerinden oynatmaya gerek kalmıyor.
 Mikrofiber Temizlik Bezi
%100 mikrofiberden üretilen bezler, saç telinden 100 kat ince dokusu sayesinde kiri ve tozu hapsediyor, deterjan kullanmaya gerek olmadan aktif temizlik sağlıyor. Zorlu kir ve lekeleri kolayca çıkaran bezler ıslak ve kuru kullanım için uygun olup 60°C' de makinede yıkanabiliyor.
Bayram öncesi '' Bayram Temizliği '' diye bir gelenek vardır bizlerde. Her yer dip, köşe pırıl pırıl yapılır. Bu temizlik zamanlarında beni en çok koltuk ve yatak altı zorluyordu ama Quantum Döner Başlıklı Temizlik Seti' nin eğimli sapı sayesinde onu da zahmetsiz ve pratik bir şekilde yaptım bu sefer. Mikrofiber Temizlik Bezleri de cam, ayna, vitrin, dolap, raf temizliğinde işimi kolaylaştırdı. Siz de hayatı kolaylaştıran pratik ürünleri benim gibi seviyorsanız Proff Plastik ürünlerini hepsiburada, gittigidiyor, epttavm gibi online satış yapan sitelerden temin edebilirsiniz.
yeşimlehertelden