Organize İşler Sazan Sarmalı

Fragmanları gösterilmeye başladığından beri gitmeyi çok istediğim, 2005 senesinde çekilen ilk filmini tv' de de birçok kez aynı keyifle izlediğim Organize İşler' in devam filmi olan Sazan Sarmalı konuk bugün sayfamda. 
Yılmaz Erdoğan' ın hem senaryosunu yazdığı hem de yönetmenliğini yaptığı film 1 Şubat 2019 tarihinde vizyona girdi. Komedi aksiyon türündeki 120 dakikalık filmin oyuncu kadrosu oldukça zengin. 
Yılmaz Erdoğan ( Asım Noyan ), Kıvanç Tatlıtuğ (Sarı Saruhan ), Ezgi Mola ( Lerzan ), Rıza Kocaoğlu ( Arıza Rıza ), Bensu Soral ( Nazlı Noyan ), Okan Çabalar ( Taklacı Ziya ), Güven Kıraç ( Kerami ), Ersin Korkut ( Pokemon Ersin ), Ekin Türkmen ( Ecem ), Atakan Çelik ( Bahadır ), Mahir İpek' in ( Taci ) başlıca rollerini paylaştığı ve konuk oyuncu Ata Demirer' in de ( Sıtkı ) kadrosunda olduğu Sazan Sarmalı' nın konusu şöyle:
Asım Noyan ekibiyle birlikte İstanbul' da dolandırıcılıklarına tam gaz devam ederler. Ağlarına bu sefer ticaretle uğraşan sıradan bir baba-oğul takılır. Fakat, babasının gözünde hiçbir işe yaramayan oğlunun, bu dolandırıcıların peşini bırakmaya niyeti yoktur, sonunda sorup soruşturup kendine yardım etmesi için Sarı Saruhan' ın kapısını çalar. 
Asım Noyan' ın yeni zafer sevinci, babasının kirli dolaplarından dolayı uzun yıllardır kendisini görmek istemeyen kızı Nazlı' nın evleneceği gün, müstakbel eşinin telefon dolandırıcılığı çetesinin oyununa gelmesiyle yarıda kalır. Dolandırıcılar kralının kızı Nazlı dolandırılmıştır ve Nazlı yıllar sonra babasından yardım istemek için karşısına çıkmıştır. Tabi ki Asım bu hareketi karşılıksız bırakmaz ve çetesiyle birlikte '' sazan sarmalı " adını verdiği bir üç kağıdın organizasyonuna başlar. 
Ben 2 saat boyunca çok keyifli, eğlenceli bir film izledim. Film boyunca sanırım bir ya da iki ağır küfür vardı. Onun harici argo ve bel altı esprilerde dozaj aşılmamıştı ( bana göre ). Yılmaz Erdoğan' ın profesör taklidi, Kıvanç Tatlıtuğ' un şiveli karakteri beni en çok tebessüm ettiren sahnelerdi. Aksiyon sahnelerinde yine İstanbul' un muhteşem güzelliklerine yer verilmişti. Sürükleyiciliği sayesinde 2 saat nasıl geçti anlamadım ben. Biraz tebessüm biraz kafa dağıtma derseniz, Organize İşler Sazan Sarmalı filmini ister sinemada ister henüz vizyondayken satışı gerçekleşen Netflix' de keyifle izlenebilecek film olarak tavsiye edebilirim..
yeşimlehertelden