Garnier Kırışıklık Karşıtı 35+ Göz Çevresi Krem

Kırışık karşıtı bakım kremlerinden özellikle göz çevresi için olan ürünleri uzun yıllardır kullanıyorum. Şimdiye kadar birçok markanın kremini kullanmışımdır herhalde. Garnier markasının da daha önce hem BB Krem Roll-on Göz Kremi' ni hem de Kafeinli Göz Bakım Roll-on' unu kullanmıştım. Bu sefer de Kırışıklık Karşıtı 35+ Göz Çevresi Krem' ini deneyimlemiş oldum.
35 yaş üstüne hitap eden, bitkisel yaşam hücreleri ve çay polifenolleri ile zenginleştirilmiş krem 2 aşamalı etkiye sahip:
* Biyoteknoloji ile elde edilen bitki yaşam hücreleri yenileyici özellikleri ile hücresel yenilenmeyi hızlandırmaya, cilt yapısını güçlendirmeye, cildi nemlendirmeye..
* Çay polifenolleri de dış etkenlere karşı korumaya..yardımcı oluyor.
Tamamen doğadan gelen aktif maddeler içeren bakım kremi, kırışıklıkların görünümünü azaltıyor, göz çevresini pürüzsüzleştiriyor, daha ışıltılı hale getiriyor ve nemlendiriyor.
Dermatolojik olarak test edilen krem 15 ml.lik ebata sahip. Ambalaj açıldıktan sonra 18 ay kullanım ömrü var. Ayrıca ambalajda kullanılan karton kutu, uluslararası FSC ( Forest Stewardship Council / Orman Yönetim Konseyi ) onaylı olup, bu ambalajla Garnier insana ve doğaya saygılı orman yönetimini destekliyor.
Ambalajın ince uçlu başlığından yorgan ipi kalınlığında çıkan krem, hem hafif hem yoğun yapılı olduğundan az miktar kullanımla uzun süre kullanılacak bereketli bir ürün. Ambalajda kullanım zamanı belirtilmemiş ama bu tür kremler etkinliğini uykuda daha çok ortaya çıkardıkları için ben gece kremi olarak kullandım. Açıkçası Garnier' in, yazımın ilk başında bahsettiğim 2 ürünü beklentilerimi karşılamamıştı ama bu Kırışıklık Karşıtı 35+ Göz Çevresi Krem, göz çevresi kırışıklıklarını doldurup görünümünü azaltmada, göz altını aydınlatmada, göz çevresine ışıltılı ve canlı bir görünüm verip nemlendirmede vaatlerini yerine getirip, beklentiyi karşılayan bir krem oldu benim için. 2018 yazında BİM market aktüel ürünler döneminde 15.90 TL'ye aldığım krem bulursam yedekleyeceğim bir ürün oldu kesinlikle..
yeşimlehertelden