Garnier Skin Naturals BB Cream Miracle Skin Perfector Göz Roll-On

Makyaj tutkunu biri olduğumdan değil, sırf meraktan aldım Garnier Skin Naturals BB Cream Miracle Skin Perfector Göz Roll-On'u. ''Şu göz altı kapatıcıları işe yarar mı acaba'' diye merak edip bir iki markanın kapatıcısını denemişliğim vardır. Yılda toplasan 3-5 kez kullanmışımdır herhalde. Bu kapatıcıların en sonuncusu, kıyıda kenarda dursun arada kullanırım diye aldığım Garnier BB Krem Göz Roll-On oldu.
Garnier BB Krem Göz Roll-on, kapatıcıdan ziyade son yılların popüler ürünü BB krem formunda. BB Krem: Blemish Balm (Leke Balsamı-Kusur Merhemi) veya Beauty Balm (Güzellik Merhemi-Güzellik Kremi) yüzde oluşan deformasyonları ve cilt problemlerini gizleyerek yüzün daha iyi ve pürüzsüz görünmesini sağlamak, kırışık/sivilce/kızarıklık ve leke kapatıcı, donuk görünümü canlandırıcı, aydınlatıcı, doğal renklendirici, nemlendirici, bazıları içeriğindeki SPF ile güneşe karşı koruyucu özellikleri için kullanılıyor. 
BB Krem Roll-on'un, ''Koyu halkaların ve gözaltı torbaların görünümünü azaltma, yorgunluk belirtilerini, pürüz ve çizgileri gizleme, ışıltı verme, nemlendirme'' özellikleri bulunuyor. 
Roll-on'un içerdiği formül sayesinde ayrıca şu özellikleri bulunuyor, ''Ultra-serin bilye, koyu halka ve gözaltı torbası oluşumuna karşı savaşan haloksil bileşeniyle masaj yaparak yorgunluk belirtilerini azaltır. Mineral pigmentlerle zenginleştirilmiş formülüyle anında ve doğal bir şekilde koyu halkaların görünümünü azaltır. Hafif ve kalıcı dokusuyla cildinizle mükemmel bir bütünlük ve doğal bir görünüm sağlar.'' Bunlar ürünün vaat ettikleri tabi.

BB kremin light ve medium (Açık ve Orta) ton olmak üzere iki renk seçeneği var maalesef. Ya açık rengi ya koyu rengi alacaksınız. Neden ortasını da yapmazlar, herkesin teni açık ya da koyu olmak zorunda değil ki. Benim cildim esmere yakın olduğundan medium (orta) rengini almıştım.
fotoğraf açık ve koyu tonu gösterebilmek amaçlı kullanılmıştır.
Kozmetik ürünlerde ucu bilyeli olanları seviyorum. Kullanım kolaylığı sağlıyorlar. Garnier BB krem göz roll-on'un ucundaki bilye sayesinde göz altı ve çevresine kolay uygulama yapabiliyorsunuz ama tüm göz çevresine dağıtmak ve emilmesini sağlamak için yine parmak uçlarını kullanıyorsunuz. Bilyeyi uygularken uyguladığım yerde serinlik hissediyorum.
7 ml'lik, 9 cm'lik çok ufacık bir ambalajı (orta parmağınızdan biraz büyük) var ama bu sizi yanıltmasın bayağı uzun süreli kullanım sağlıyor. Kendi küçük ömrü büyük yani. Bu ufacık boyuyla çantaya, cebe rahatça sığar.
Ve hemen bir deneme yapalım, bir önceki BB krem paylaşımımda da aynı denemeyi yapmıştım. İlk fotoğrafta 4 nokta yaptım siyah göz kalemle kol içime. 2.fotoğrafta ise kol içimin iç tarafındaki iki noktaya Garnier BB krem göz roll-on sürdüm. Sonuç bu şekilde oldu. Kusursuz kapatıcı özelliği olmasa bile en azından gözle görülür bir etkisi olduğu kesin.
Kremin yoğun bir yapısı var. Ve bilyenin ucu da akışkan. Tüp şeklindeki ambalaj baş aşağı durduğundan mıdır artık, bilyeyi göz çevresine temas ettirdiğimde çok geliyor krem. Sürerken bunları göz önünde bulundurun bence. Göz çevresinde kuruluk hissetmemem de nemlendirici özelliğinden olsa gerek. Ama ben uzun süreli gözümde tutamıyorum kremi, bir süre sonra göz çevrem rahatsız olmaya başlıyor, gözlerim sulanıyor. Bu da benim göz çevremin hassas olmasından olabilir. Herkeste olacak diye bir şey söz konusu değil yani. Kremi uyguladığım yerde verdiği serinlik hissi kalıcı değil tabi ama açıklamadaki ultra-serin bilye özelliği hakkını veriyor. Uygulamada, koyu halkaların ve gözaltı torbalarının görünümünü azaltma konusunda da benden geçer not aldı. Derin kırışıklıklar üstünde çok fazla aman aman bir kapatıcılığı, yok ediciliği olmasa bile ince çizgilerin görünümünü hafifletme konusunda da geçti sınıftan.