Maybelline New York Hydra Supreme 163/345/535

Yüz makyajımızın tamamlayıcısı ve vazgeçilmezidir rujlar. Hepimizin favorisi bir ruju vardır muhakkak. Daha önce bir kaç markanın değişik tonlardaki rujlarını kullanmıştım ama hep bir memnuniyetsizlik vardı. Ya hemen uçup gidiyor ya dudağımı kurutuyordu kullandıklarım. Ve sonra bir gün Maybelline rujlarla tanıştım. Maybelline New York markasının birkaç farklı seri ve renkteki rujunu kullandım ama sonunda işte benim favorilerim dediğim rujlar Hydra Supreme serisinden oldu.
Hydra Supreme serisinin en büyük özelliği nemlendirici yapısı ve hafiften ışıltı veren dokusu. Nemlendirici özelliği sayesinde dudakları kurutmuyor, ışıltılı dokusu da dudaklara ayrı bir parlaklık veriyor. Bu seride renk skalası oldukça geniş. Birkaç farklı no'daki rujunu daha kullandıktan sonra en son kararım 04G/Fuchsia 163, 421/Plum Sunrise 345 ve 49/Passion Red 535 oldu.
Maybelline New York Hydra Supreme 04G/Fuchsia 163
Aslında fuchsia, Küpe Çiçeği olarak geçiyor ama bu rujda onu, bildiğimiz fuşya rengi diye ifade edebilirim. Çok iddialı bir renk gibi görünse de ben seviyorum. Özellikle yaz mevsiminde güneş ışınlarıyla beraber görünümü çok canlı oluyor. Dudaklara nem veriyor, yapısında sim olmamasına karşın ışıltılı ve parlak ve biraz da ıslak bir görünümü var. Çabuk silikleşmiyor, uçmuyor rengi.
Maybelline New York Hydra Supreme 421/Plum Sunrise 345
Erik gündoğumu gibi enteresan bir çevirisi var ama bu renkle de uymuş adı. Gerçekten de böyle mürdüm eriğini andıran mor-pembe karışımı bir renge sahip. Çok fazla iddialı bir renk olmadığından günlük kullanmam gerektiği zamanlarda en çok tercih ettiğim aynı zamanda. Yine nemlendirme, hafiften parıltılı, ıslak görünüm bu rujda da var.
Maybelline New York Hydra Supreme 49/Passion Red 535
Adından da anlaşılacağı üzere kırmızı tutku, her kadının makyaj çantasında olması gereken, özellikle sevgililer günü ve yılbaşı gibi özel günlerin favori rengi. Diğer iki rujda olduğu gibi yine en büyük özelliği nemlendiriciliği, ıslak görünüm ve parlaklığı. Kalıcılığı konusunda da uzun süre idare ediyor, hemen silikleşip uçmuyor renk.
Maybelline New York Hydra Supreme serisinde benim kullandığım bu üç renk tonunun haricinde 11 renk alternatifi daha var var. Fotoğraflarda fark etmişsinizdir, 3 rengin de göze batmayan, yapış yapış hissi vermeyen ışıltılı, parlak, ıslak bir yapısı var. 345'in çok uzun kalıcılığı olmasa bile 163 ve 535 kalıcılık konusunda benden + aldı. 3 rengin de dudağı nemlendirme özelliği var, dudaklarımda kuruluk hissetmedim sürdüğüm zamanlarda. Nemlendirici özelliğinin olması da bir + daha aldı. Seri de 14 farklı renk seçeneği olması güzel, herkesin cilt rengine uygun ya da beğeneceği bir ton vardır mutlaka. Şimdiye kadar denediğim markalar bir yana Maybelline New York Hydra Supreme:163/345/535 bir yana diyorum ben.