Bebak Soft Argan Yağı Nemlendirici El Ve Vücut Kremi

Vücudumun en çok kuruyan bölgesi olan ellerim için, el kremleri sürekli yedekli ürünlerdendir bende. Bebak markası da bu yedekli markalardan biridir hep. Markanın daha önce Avokado / Misket Limonlu Nemlendirici El Kreminin tüp boyunu kullanıp bitirmiştim. Uzun bir süredir de elimde yedekli olan Bebak Soft Avokado Yağı Nemlendirici El Ve Vücut Kremi' ni kullanıyorum..
'' Argan yağı ile zenginleştirilmiş Bebak Argan Yağlı Soft Krem, yoğun nemlendirici içeriği sayesinde cilt kuruluğunu engeller ve cildin elastikiyetini arttırmaya yardımcı olur. Zengin içerikli bu yumuşak krem cilt üzerinde yağlılık bırakmadan hızlıca emilerek ipeksi bir yumuşaklık sağlar ve kadifemsi bir hissiyat bırakır '' şeklinde açıklaması var kremin.
300 ml. ebatlı krem, kavanoz ambalajda satışı olan bir ürün. Ambalajın açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.
( Aşağıdaki fotoğrafta kullanılan krem miktarı, kremin yapısının daha net görülmesi için çokça kullanılmıştır. Yarı akışkan ve yoğun yapısı, hafif dokusu sayesinde az miktar kullanmak yeterli oluyor )
Bir Türk firması olan Bebak' ın şu zamana kadar hangi ürününü kullandıysam hep beğendim. Bu krem vaatlerinde ne söylüyorsa hepsini gerçekleştirdi benim için. Cilt kuruluğunu önleme, cilt elastikiyetini artırma, kadifemsi yumuşaklık, hızlı emilme, yağlı his bırakmama..Yazmaya unuttukları birşey var onu da ben ekleyeyim. Krem muhteşem kokuyor. Ellerimi yıkadıktan sonra bile kremin kokusunu hala hissedebiliyorum ellerimde. Bebak Soft Argan Yağı Nemlendirici El Ve Vücut Kremi bitince kesinlikle tekrar yedekleyeceğim bir krem oldu benim için..
yeşimlehertelden