Bebak Nemlendirici El Kremi Avocado - Lime

Kozmetik bakım ürünlerde en çok kullandığım ürün ne diye sorsanız kesinlikle el kremi derim. Yaz / kış elleri sudan, olumsuz hava koşullarından etkilenen biri olarak en çok tükettiğim üründür kremler. Haliyle sürekli el altında yedeklidirler hep. Bu yedeklerden biri olan Bebak Avokado - Misket Limonu ( Lime ) Nemlendirici El Kremi misafirim bugün sayfamda..
Bebak markasının Süper Meyveler serisindeki Avokado - Misket Limonu Nemlendirici El Kremi için ambalajında; '' Avokado' nun içeriğindeki omega 3 doymamış yağ asitleri sayesinde ellere yaşlanma karşıtı bakım sağlayıp yoğun nem verirken, Lime meyvesinin tazeleyici kokusu da ellere ipeksi bir yumuşaklık kazandırıyor. Hızlı emilen formülü sayesinde günlük kullanıma uygundur. ''şeklinde açıklaması var.
Süper Meyveler serisinde Avokado / Misket Limonu haricinde; 
* Acai / Blueberry ( Üzüm / Yaban Mersini )
* Almond Honey ( Badem Balı )
* Cocoa / Shea ( Kakao )
* Coconut / Vanilla ( Hindistan Cevizi / Vanilya ) çeşitleri de var.
40 ml. ebatlı ve tüp ambalajlı krem, yoğun yapısı sayesinde az bir miktarla tüm el için uygulamada yeterli oluyor. 
Bebak markasının daha önce güneş ve güneş sonrası ürünlerini kullanmıştım ama el kremini ilk kez kullanıyorum. 40 ml.lik tüp boy, tam çantada taşımalık. Kremin kokusuna bayıldım. Ağız sulandıran tatlı bir kokusu var. Yoğun yapılı olmasından dolayı az miktar kullanımın yeterli olması, hızlı emilmesi, ellerde yapışkan his bırakmaması artıları oldu benim için. Nemlendirmesi ve uzun süre etkisini koruması ise en beğendiğim özelliği idi. Bebak Avokado - Misket Limonu Nemlendirici El Kremi, bana firma tarafından gönderilmişti o yüzden piyasa fiyatını bilemiyorum. Ama bir yerlerde satışını görürsem Süper Meyveler serisindeki diğer kremlerini de kesin alırım ..
yeşimlehertelden