Garnier Mineral Arındırıcı Etki Deodorant Serisi

Terlemeyi ve ter kokusunu önlemeyi vaat eden deodorantları kullanan biri olarak zaman zaman bu tür etkisi olduğu belirtilen ürünlere de yer veriyorum sayfamda. Bugün de bu vaatleri olan Garnier Mineral Arındırıcı Etki serisinden 3 deodoranta yer vermek istedim yazımda.

Bu seri mineral içeren formülleri ile ıslaklığı sünger gibi emip, koltuk altını ve giysiyi 48 saat boyunca kuru ve ferah hissettirmeyi ve cildin nefes almasını vaat ediyor. 150 ml. ebatlı spreyler alkol ( etil alkol ) içermiyor ve dermatolojik olarak test edilmişler. Seride aşağıda yazdığım 3 çeşit harici, Termal Koruma ve Doğal Ferahlık çeşitleri de var.
Garnier Mineral Saf & Temiz Sprey Deodorant
Arındırıcı çay ağacı yağı içeriği ile, ter kokusuna karşı kaynağında etki ederek banyonun verdiği temizlik ve ferahlık hissini uzatmayı vaat ediyor.
 Garnier Mineral Lekesiz Koruma Sprey Deodorant
Siyah, beyaz ve renkli giysilerde leke ve renk solmasına karşı koruma vaat ediyor. ( Siyahlarda beyaz iz, beyazlarda sarı leke, renklilerde renk solması ).
Garnier Mineral Ultra Kuru Sprey Deodorant
Hızlı kuruma özelliğine sahip deodorant, zorlayıcı koşullarda bile koltuk altına uzun süreli kuruluk hissi vaat ediyor.
48 saat olmasa da gün boyu ter kokusunun önüne geçmede başarılı bir seri bu. Terleme önleyicilik anlamında ise terleme oranını yarıya indiriyor diyebilirim. Hızlı kuruma özellikleri de sınıfı geçer. Ultra Kuru' nun daha önce roll-on' unu kullanmıştım ama deodorantlar bana göre daha başarılı. Deodorantları 2018 sonu Carrefoursa yeni yıl indirimlerinden 7,95 TL.'ye almıştım % 50 indirimli. 3 deodorantın da kokusu güzel ve hoş. Saf ve Temiz ( mavi ) ile Ultra Kuru ( yeşil ) daha tazelik kokarken, Lekesiz Koruma ( pembe ) biraz çiçeksi geldi bana ve ben en çok onu beğendim. Yine bir indirim dönemine denk gelirsem kullanmadığım diğer 2 çeşidini de kullanacağım kadar sevdim diyebilirim bu seriyi. Denemediyseniz ve merak ediyorsanız, önümüzde 8 Mart Dünya Kadınlar günü indirimleri yaklaşıyorken şans verin derim..
yeşimlehertelden