Splat Professional White Plus Diş Macunu

Diş temizliğinde, dişleri beyazlatma vaadi olan diş macunlarını indirimli gördüğüm zaman alıp denemeyi seviyorum. Orijinal adı Splat Professional White Plus Bio-Active ToothPaste ( Profesyonel Beyaz Artı Biyo-Aktif Diş Macunu ) olan Splat Professional White Plus Diş Macunu' nu da böyle indirimli bir dönemde almıştım.
'' Düzenli fırçalamada içeriğindeki Potasyum İyonları hassasiyeti arttırmadan azaltmaya, Pentasodyum Trifosfat yumuşak plakların çözülmesine ve tekrar oluşumlarını önlemeye, yumuşak yapısıyla Sp.White System dişlerin doğal beyazlığına kavuşmasına ve parlaklık kazanmasına yardımcı olur. Çay, kahve ve sigara içenler için idealdir. '' şeklinde açıklaması var diş macununun ambalajında.
Diş macununun klinik olarak kanıtlanmış etkilerinden bazıları şu şekilde;
- Remineralize ( çürümenin durdurulması ) etki: 40%
- Kanamayı durdurucu etki: 50,2%
- Temizleme etkisi: 50%
Sadece yetişkin kullanımına uygun olan Rusya üretimi diş macununun içeriğinde, sles, triklosan, klorheksidin ve hayvansal ürün bulunmuyor ama benim için hala bir muallak olan sodium monofluorophosphate ( florür / 1000 ppm ( *ppm milyonda bir birim değer) ) içeriyor. 100 ml. ebatlı diş macununun plastik ambalajındaki yeşil çizgi doğal malzeme ile imal edildiğini gösteriyor. Diş macunu aynı zamanda içeriği sayesinde insan sağlığı ve gezegenimizin ekolojisi için güvenli ürün özelliği taşıyor.
Aralık ayı başı Gratis alışverişimde kasa arkası indirimli ürünler kategorisinde satış fiyatı 25.90 TL olan diş macununu 10 TL.'ye almıştım ben. Yoğun bir nane tadı ve uzun süreli ferahlatıcı bir etkisi olmasa da diş macununun en sevdiğim özellikleri, kimyasal içeriklilere nazaran masum olması, aşırı köpürmemesi ve diş temizliğini etkili bir şekilde yapması idi. Diş hassasiyeti ve plağı olmadığından o konuda yorum yapamıyorum. Çay, kahve ve sigara içenler için ideal denmiş ama bu lekelerden ziyade dişlerin doğal beyazlığına kavuşmasına yönelik olsa gerek diye düşünüyorum ve kullandığım süre içinde böyle bir beyazlama etkisi gözlemlemedim ben. Sürekli kullanımda bu yönde etkisini gösterebilir belki ama fiyat olarak düzenli alıp kullanabileceğim bir diş macunu olamayacak ne yazık ki..
yeşimlehertelden