Signal White Now Glossy Shine Diş Macunu

Ağzı sağlığı ve diş bakımı üstüne, hazır bir önceki paylaşımımda Tiryakilere Özel Lekeler Üstünde Etkili Diş Fırçası yazısı paylaşmışken üstüne bir de anında beyazlık etkisi vaadi olan Signal White Now Glossy Shine Diş Macunu yazısı paylaşayım istedim..
Signal White Now Glossy Shine Diş Macunu, ekstra parlak kristaller ile zenginleştirilen blue light ( mavi ışık ) teknolojisi formülü sayesinde diş lekelerini gidererek beyazlık sağlar. Düzenli kullanımda daha da beyaz dişlere sahip olmaya yardımcı olur. Florid içeren bir diş macununun sunduğu tüm koruyucu özellikleri içerir. Uzun süreli ferahlık sağlar.
Anında beyazlık etkisi geçicidir. Beyazlık etkisi dişlerin başlangıçtaki doğal rengine göre değişiklik gösterebilir. Bu ürün bazı kumaş türlerinde leke bırakabilir.
75 ml. ebatlı ürün Dünya Diş Hekimleri Birliği (FDI) tarafından onaylanmış olup, günlük kullanım için uygundur. Diş minesine zarar vermez.

Signal White Now Glossy Shine Diş Macunu' nun biraz şekerimsi bir tadı var gibi geldi bana ama bununla beraber ferahlatıcı etkiyi de hissediyorsunuz. Macunun neredeyse laciverte yakın renginden dolayı doğal olarak ağzınız, diş yüzeyiniz ve tükürüğünüz de mavi boyaya bulanmış gibi oluyor ama tabi ki durulama sonrası tamamen temizleniyor o görüntü. Yalnız kıyafetinize sıçratmamaya özen gösterin zira açıklamadaki gibi lekelenme yapıyor. Kullandığım süre boyunca diş lekeleri ya da beyazlatıcı etkisine dair bir değişiklik fark etmedim ama vaadindeki gibi anlık bir parlatıcılık etkisi var. Florid' in yararlı mı yoksa zararlı mı olduğu konusunda ise diş hekimleri bile 2' ye bölünmüşken ben hangi tarafa inanacağımı şaşırdım ama şahsen zararlı olduğunu düşünüyorum. Açıklamada ürünün düzenli kullanımından bahsedilmiş fakat benim birkaç ay önce indirimli bir dönemde çok uygun fiyata aldığım, asıl piyasa fiyatının ortalama 25 TL. gibi olduğu bu diş macununu, bu fiyata düzenli kullanmam pek mümkün değil...
yeşimlehertelden