Naturalium Hindistan Cevizi Özlü Nemlendirici Duş Jeli

Banyo ve duş esnasında her ne kadar klasik kalıp beyaz sabunların yeri baki olsa da farklı koku seçenekleri nedeniyle duş jellerini de sıklıkla kullanıyorum. Bu sefer de ülkemizde henüz çok bilinmeyen, şu an için satışı Gratis' te olan Naturalium markasına ait Hindistan Cevizi Özlü Nemlendirici Duş Jeli' ni sırf içeriği nedeniyle alıp denemek istedim.
Naturalium İspanya menşei bir marka olup; kökene, doğaya, basitliğe dönüş anlamına geliyor. Markanın duş jeli haricinde; vücut losyonu, vücut spreyi, şampuan, saç kremi ve cilt bakım ürünleri bulunuyor ve bu ürünlerde birçok meyvenin aromatik kokusu kullanılıyor, bunlar da gerçek meyve gibi kokuyor.
Orijinal ismi Naturalium Fruit Pleasure ( meyve keyfi ) Coconut Moisturuzing Shower Gel olan duş jeli Paraben, Renklendirici, Fenoksietanol ve Ftalat gibi kimyasal bileşenler içermiyor. Bu bileşenleri içermemesi tamamen doğal olduğu anlamına gelmiyor. Ben içerikte SLES ve SLS gördüm ne yazık ki :(
İçeriği biraz kafa karıştırıcı olan duş jeli, gliserin, E vitamini ve antioksidanlarla zenginleştirilmiş serbest radikal özelliklere sahip formülüyle cildi besliyor, bakımını yapıyor, kirden arındırıyor, kremsi dokusu cilde kadife yumuşaklığı ve pürüzsüzlüğü veriyor, hindistan cevizi aromasıyla egzotik tropik bir ferahlık ve hoş kokulu bir his bırakıyor.
500 ml.lik duş jelini birkaç ay önce Gratis' ten indirimli 9.95 TL.'ye almıştım. Yabancı ülkelerde Carrefour ve Watsons gibi mağazalarda satışı olan duş jelinin ülkemizde satışının sadece Gratis' te olması bence eksiklik. Ve Gratis Türkiye web sitesinde bu ürünün olmaması daha büyük eksiklik..İçeriği çoğu kimyasal bileşen içeren ürünlere nispeten masum diyebileceğim duş jeli, vaatlerindeki çoğu beklentiyi karşılıyor benim için. Banyo lifi veya kesesiyle kullanıldığı takdirde kirden arındırıyor, cildi yumuşatıyor ve gerçekten muhteşem kokuyor. Hindistan cevizi haricinde kavun, mango, elma, şeftali, ahududu, vanilya, badem&fıstık, limon, badem, shea&macadamia gibi çeşitleri de olan Naturalium Duj Jelinin bu çeşitlerini de ( ki eğer bunların satışı varsa ülkemizde ) indirimli görürsem alıp kullanabilirim ben..
yeşimlehertelden