King Elektrikli Saç Düzleştirici Fırça


Saçıyla çok oynayan biri değilimdir, öyle sürekli boya yaptırayım, fön çektireyim, şekil vereyim diye kuaföre de pek gitmem. Fakat gerekli olduğunda evde pratik bir şekilde saçımı şekillendirmek için elektrikli saç şekillendiricileri kullanırım. Daha önce kullandığım düz şekillendiricinin plakası soyulduğu için yenileme ihtiyacı hissettim. Bu sefer düz şekillendirici yerine hiç kullanmadığım elektrikli fırça almak istedim. Ve deneme amaçlı King Elektrikli Saç Düzleştirici Fırça' yı aldım.
Elektrikli ev aletleri üreticisi King' in '' Daha Yumuşak, Daha Düz, Daha İpeksi Saçlar '' için tasarladığı, K 903 Shine model no' lu Elektrikli Saç Düzleştirici Fırça' sının üretim yeri P.R.C. 
33 Watt' lık motor gücü olan fırça; parlaklık arttırıcı, elektriklenme önleyici iyon teknolojisi ile saça zarar vermeyen 76 adet seramik fırça ucuna sahip. 170°, 190°, 210°' lik 3 ayrı ısı kademesi olan LED ışıklı, dijital ısı göstergeli fırçanın özel geliştirilmiş kaplaması sayesinde yüzeyi ısınmıyor ve kullanım esnasında el yakmıyor. 360° dönebilen kablosu ile de kolay kullanım imkanı sağlıyor.
Pembe ve lila renk seçenekleri olan ve 4 yıl garantili King Elektrikli Saç Düzleştirici Fırça' yı yaz sonunda Carrefoursa' dan indirimli 59.90 TL.' ye almıştım. Fırça elde ağırlık yapmıyor, sapı kavramayı kolaylaştırıyor. Kademeli ısı ayarı her tür saça uygulanabilirlik için güzel düşünülmüş. Saçlarım şu aralar omuz hizasında olduğu ve de eskisi gibi dalgası da pek kalmadığı için düzleştirme işlemini yaparken bana zorluk yaşatmadı. Saç yıkama sonrası tarayıp kuruttuğum saçlarımın elektriklenmiş görüntüsünü giderdi. Tek beğenmediğim yönü açma / kapama düğmesinin tutuş yerine denk gelmesinden dolayı, cihazın ben fark etmeden kendiliğinden kapanması. O da sıcaklığı etkilediğinden sık sık led ışığı kontrol etmek zorunda kaldım. Kişisel görüşüm, bu tür ısı veren düzleştirici ve şekillendiricilerin sürekli kullanılmaması yönünde olsa da ihtiyaç halinde benim gibi kuaföre gitmek yerine evde saçlarını kendi düzleştirmek isteyenler için pratik ve kolay bir yöntem bu elektirkli saç fırçaları.
yeşimlehertelden