Gabrini 3D Maskara Silicone Brush Long Lash With Ceramide R-4X

Güzellik malzemeleri satan bir mağazanın önünden geçerken, aklıma kullandığım maskaranın bitmiş olduğu geldi. Aradığım markayı bulamayınca olan markaların ürünlerine bir göz atıp, Gabrini'nin üstünde onlarca şey vaat eden bu maskarasının ambalajına kanıp, deneme amaçlı almıştım. 
Maskaranın tam adı: Gabrini 3D Maskara Silicone Brush Long Lash With Ceramide R-4X. Yani hem 3 boyut hem silikon fırça hem uzun kirpik hem Seramid R bileşenli hem de 4 kat fazla. (Seramid R'nin ne olduğunu çözemedim. Sadece seramid'in amino asit sfingozini ve yağ asitlerinden oluşan lipid moleküller olduğunu ve R yağ asidinin alkik kısmını temsil ettiğini öğrenebildim, ne demekse. Maskaradaki R buradan geliyor olmalı. 4X kısmı da 4 kat dolgunluk, hacim anlamında olsa gerek. Gabrini 3D Maskaranın üstünde o kadar çok özellik belirtilmiş ki, bir anda dolgun, hacimli, uzun kirpik hayaline dalıp, almasam olmaz diye düşünmüşüm her halde o an.

Maskaranın hafif sıvımsı bir yapısı var, yani yoğun değil. Özellikle ilk kullanımda o sıvı yapıyı fırçada daha bariz gözlemledim ben. Fırçası benim kasise benzettiğim formda. Tüm kirpikleri aynı anda yakalama ve sürülme özelliği yok fırçada.
Ve gelelim uygulanmış, denenmiş, tecrübe edilmiş bu maskaranın benim kirpiklerimde duruşuna. Aşağıda fotoğraflarda sağ göz kirpiklerime 3 kat Gabrini 3D maskara sürülmüş, sol göz kirpiklerimin ise doğal hali görülüyor. Evet sağ göz kirpiklerime maskara sürüldüğü belli oluyor ama aman aman öyle çok büyük farklılık ta yok bence.
sağ göz                                                                                sol göz
Gabrini markasının kozmetik ürünleri genelde uygun fiyatlı oluyor. Sürüldükten sonra kirpikte topaklanma yapmıyor. Bu maskaranın fırça yapısı tüm kirpiklere aynı anda etki etmediğinden tüm kirpik yüzeyini dolaşıyorsunuz sürmek için. Yani fırça yapısını çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Kasisli değil de kavisli yapılı fırçalar tercihim benim. Yazımın ilk başında belirttiğim gibi, ürün ambalajında yazan 3 boyut, uzun kirpikler gibi özelliklerine bakıp da aldığım Gabrini 3D maskarayı sürünce, kirpiklerimde bir değişiklik fark ediliyor ama bu benim uzun, hacimli, dolgun, kıvrık kirpik beklentimin altında bir fark. Aldıktan sonra 1 yada 2 kez kullanmış olduğum bu maskara maalesef benim beklentimi karşılayamadığı için bir sonraki maskara alışverişimde listemde olmayacak.