Garnier Çarpıcı Renkler 4.60 Yoğun Koyu Kızıl Saç Boyası

Öyle kolay kolay saç rengi değiştirmem. Saçlarımın doğal rengi koyu kestanedir. Kestanenin dış kabuğundaki koyu çizgiler gibi. Bir ara saçımı siyaha boyatıp, aralara sıkça kırmızı biber kırmızısı balyaj yaptırmıştım. 1 ay sonra, aka aka kızıl balyajdan geriye kalanlar 2. fotoğraftaki  gibi görünüyordu. Saçlarımdaki kızıl balyajlar akmaya, renk kızıldan soğan kabuğu, tarçın, karamel karışımı tuhaf bir renk almaya başlayınca evde kendim boyamaya karar verdim. Garnier Çarpıcı Renkler 4.60 Yoğun Koyu Kızıl renk olarak hoşuma gittiği için uzun saçlarıma 2 paket aldım.
Sedef özleri, çiçek yağları ve zengin pigmentler içeren Garnier 4.60 Yoğun Koyu Kızıl Saç Boyası, yoğun renkler, göz alıcı parlaklık, %100 beyaz kapama özellikleri ve de 6-8 hafta süren kalıcılık vaat ediyor.

Kutu içinde bir şişe 60 ml. oksidan krem, bir tüp 40 ml. krem saç boyası, 1 paket 10 ml. boya sonrası bakım kremi, kullanma kılavuzu ve bir çift eldiven var. İşleme başlamadan kullanma kılavuzunu dikkatlice okumakta yarar var. Kullanma kılavuzunda tüm saça uygulama ve dip boya uygulama şeklinde iki boyama uygulaması var. Saçınızın hangisine ihtiyacı varsa o açıklamalara göre uygulama yapmalı. Kullanma kılavuzundaki alerji uyarı testinin yapılışı, uygulama esnasında ve uygulamayı takip eden günlerde alınması gerekli özel önlemler gibi kullanım uyarılarını uygulamadan önce muhakkak okuyun.
Başlamadan bir tavsiye, üstünüze mümkünse kafanızdan kolay çıkacak, eski, kullanmadığınız bir kıyafet giyin ya da boynunuzdan itibaren omuzlarınızı koyu renk bir havlu ile kapatın veya büyükçe bir market alışveriş poşetini boynunuz dahil omuzlarınıza örtün. Banyoda ya da nerede uygulayacaksanız, olası boya düşmelerine karşı ayağınızın altındaki paspas, halı, kilim ne varsa kaldırın veya üstlerini örtün. Bir de çok küçük, kapısı kapalı bir yerde yapmayın, boya çok ağır kokuyor, bolca hava alsın uygulayacağınız yer. Boyama işleminin yıkanmamış ve kuru saça yapılacağını da unutmayın bu arada.

Boya uygulamasından önce ilk olarak eldivenleri taktım. Kutu içinden çıkan eldivenler hangi narin kadının ellerine göre yapıldı bilmiyorum ama bana 3-4 boy büyük geldiğinden sağlam olsun diye, üstüne el ölçümde olan kullan at eldivenlerden de taktım ben. Tavsiye ederim bunu deneyin.
Boyayı karıştırmak için metal olmayan bir kase, saç boyama fırçası da hazır, başlayabilirim artık. Benim uygulamam 2 paket saç boyamasına göre yapılmıştır. 2 şişe oksidan kremi kaseye döktüm, sonra 2 tüp krem saç boyasını içine sıktım. Ben saçımın tamamına uygulayacağımdan hepsini kullandım. Dip boya yapacaklar yarı yarıya kullanacak ölçü olarak, zaten kullanım kılavuzunda hazırlama şekli de anlatılmış.

Saç boyama fırçası yardımıyla kase içindekileri iyice karıştırdım. Karıştırdıktan sonra pembe gibi görünen karışım bekledikçe kızıla dönmeye başladı. Asıl mesele şimdi, boyama aşaması. Bu sefer öyle ayna karşısına geçip, fırça ile değil de pratik bir şekilde, duşakabinin içinde saçlarımı önüme doğru atarak, kase içinden avuçladığım boyaları saçlarımı tutamlara ayırarak, masaj yaparak boyadım. Böyle çok kolay oldu benim için. Yoksa yine el, yüz, boyun, kol, duvar, zemin boyadan nasibini alacaktı.
2 paket Garnier 4.60 yoğun koyu kızılı sürdükten sonra şimdi yaklaşık 30-35 dakikalık bekleme zamanında sıra. Ve sonuç. Fotoğrafları ön kamerayla çektiğimden ve de saçlarıma şekil vermeye zamanım olmadığından rengi, parlaklığı net belli değil ama güneş ışığında çok güzel görünüyor ve parlıyor.
eski                                                              yeni
Garnier boyayı banyoda duşakabin içinde boyadığımdan, boyanın keskin kokusu çok rahatsız etti, arada sırada dışarı çıkmak zorunda kaldım. Tek sevmediğim tarafı kokusu oldu. Saçlarda aşırı beyaz varsa 4.60 ve 5.60 renklerinin kullanılması tavsiye edilmiyormuş. Demek ki %100 beyaz kapama garantisi tek tük olan beyaz teller için geçerli. Ben daha o beyaz saçlar kısmına gelmedim neyse ki. 6-8 hafta süren kalıcılık vaadini de bekleyip göreceğim artık. Daha önce siyah üstü yapılıp akan kızıl balyajı güzel kapattı. Özellikle güneşte ışıl ışıl, parlamasını çok beğendim. Her kızılda olduğu gibi yastığa bulaşma söz konusu, önlemimi aldım ben. Garnier Çarpıcı Renkler 4.60 Yoğun Koyu Kızılı ben beğendim.