Sleepy Rose Garden Islak Cep Mendilleri

Malum virüsler, bakteriler, mikroplar elimizi dokunduğumuz her yerde varlar. Bunlar vücudumuza dokunma yoluyla girip hastalığa neden olduklarından özellikle markette, pazarda, mağazada, toplu taşıma araçlarında, hele ki para ile alışveriş yaptığım her yerde, elimi hep temizleme ihtiyacı hissederim. Bir ara hijyenik sıvı el sabunlarını çantamdan eksik etmezdim. Şimdi ise ıslak cep mendilleri çantamın vazgeçilmezlerinden. Dışarıdaysam ve elimi temizlemem gerekiyorsa elimin altında, çantamdaki bu kullanımı kolay, pratik, kullan at ıslak cep mendilleri çok işime yarıyor benim.

Eruslu Sağlık Ürünleri bünyesindeki Sleepy markası, yeni, genç bir marka sayılır. Faaliyetlerine 2004 yılında çocuk bezi üretimiyle başlayan Eruslu Sağlık Ürünleri, 2010 yılında yetişkin hasta bezi, ıslak havlu ve cep mendili, 2013 yılında da hasta altı örtüsü üretimi ile hizmetlerine devam ediyor. 
Sleepy Rose Garden (gül bahçesi) serisi, adından da anlaşılacağı üzere gül kokulu ve petek dokulu bir yapıya sahip, tek pakette 15 ıslak mendilden oluşuyor. Rose Garden serisindeki ıslak mendillerin ambalaj renkleri farklı olsa da kokuları aynı gül kokusu. Mendillerde bayağı bir ıslak yapıda. Ben aşağıda fotoğrafta görülen 4'lü paketini görmüştüm bir markette dolaşırken, hemen almıştım. Bu 4'lü paket bayağı uzun kullanımlı ve ekonomik oluyor. O zaman bir de 4 öde 3 al kampanyası varmış aldığımda.