Fa / Emotion / XO Deodorantlar

Hemen belirteyim, koku hastası değilim yani en azından çocuklar doğduğundan beri değilim. Yukarıdaki fotoğrafta bulunan tüm deodorantları sanırım yılbaşından önce Carrefoursa'dan almıştım. O zaman tüm kokularda %50 indirim vardı. Ben de bulmuşken biraz stok yapayım istedim. Arada sırada lazım oldukça kullanıyorum, çantamda da yanımda bulunsun diye taşıyorum.

Soldan sağa: Fa Sport Invisible Power, Fa Floral Protect, Fa Pink Passion, Fa Aqua Aquatic Fresh. 4'ü de 150 ml.
Fa Sport Invisible Power
Alkolsüz formülü dermatolojik açıdan onaylanmış, 72 saat etkili koruma sağlayan deodorant, pudrasız özelliğiyle sarı leke karşıtıdır. Beyaz iz ve kalıntı bırakmaz, siyah, beyaz, renkli kıyafetlerde kullanılabilir. Böyle pudramsı, tazelik karışımı hoş bir kokusu var. İlk sıktığımda çok yoğun olan kokusu bir süre sonra daha hafifliyor. 7 deodoranttan 4. sıraya koyuyorum Fa Sport Invisible Power'ı.
Fa Floral Protect
Orkide ve menekşe çiçek serisinden olan deodorant, antiperspirant (ter önleyici) özellikte ve alkol içermiyor. Koku teknoloji sayesinde 48 saat etkili koruma sağlıyor, leke bırakmıyor, dermatolojik açıdan onaylanmış. İlk sıktıktan bir süre sonra daha net fark ediliyor orkide ve menekşe kokusu. Çiçeğimsi kokuları sevenler için ideal, benim 7 deodorant sıralamamda 5. sırada.
Fa Pink Passion
Fa'nın Pembe Tutku isimli deodorantı, dermatolojik olarak onaylanmış anti-leke formülüyle ter kokusuna karşı etkili, beyaz iz bırakmıyor. 48 saat koruma sağlayan deodorant çiçeksi, meyvemsi, şekerimsi aromalı bir kokuya sahip. Fa Pink Passion benim 7'li sıralamamda 3 numarada.
Fa Aqua Aquatic Fresh
48 saat koruma özelliğine sahip deodorant dermatolojik açıdan onaylanmış. Beyaz iz bırakmıyor. Deniz, okyanus kokusu esintisi var. Ben denizimsi kokuları vücut kullanımında çok tercih etmiyorum, 6. sıraya koyuyorum Fa Aqua Aquatic Fresh deodorantı.
XO Gold
Alix Avien markası bünyesindeki deodorant, cildin doğal dengesi ile uyumlu. 24 saat koruma özelliğine sahip olup, boya ve koruyucu madde içermiyor. Nane yaprakları, su yasemini, şakayık, pembe biber, kahverengi şeker, sedir ağacı, kayagülü reçinesinden oluşan güçlü, yoğun, karışık bir kokuya sahip. Bana biraz acımsı bir kokusu var gibi geldi. Çok hoşlandığımı söyleyemeyeceğim o yüzden 7'de 7. sırada XO Gold.
XO Silver
Alix Avien'in XO markasının Silver deodorantı 24 saat kalıcı formüle sahip. Cildin doğal dengesi ile uyumlu olup boya ve koruyucu madde içermiyor. Pembe biber, frezya, mandalina, yasemin, amber çiçeği, badem çiçeği, misk, vanilya kokularından oluşan deodorant şekerimsi, meyvemsi kokulardan hoşlananlar için ideal. Tabi benim için de. Benim 7'li sıralamam da 2 numarada XO Silver.
Emotion Romance
Aromel Kozmetik’in deneyimli bir markası olan Emotion'ın bu deodorantı, 24 saat etkinliği esanssız bazda test edilmiş olup, elma, şeftali, mandalina, gül, leylak, iris, ylang ylang, sedir ağacı, misk, amber, sandal ağacı ve heliotrope (güneş çiçeği) ağırlıklı bir kokuya sahip. Meyvemsi ve çiçeğimsi bir kokusu olan bu deodorantın kokusu benim çok hoşuma gidiyor. O yüzden de benim listemin 1 numarası Emotion Romance.

Her ne kadar tüm deodorantlarda 24 saat etkili, 48 saat koruma, ter önleyici gibi ibareler varsa da bunlara fazla itibar etmemek lazım. Ben hiç bir deodorantın tüm gün aynı koku etkisine sahip olduğunu, terlemeyi engellediğini görmedim. Yukarıda yazdıklarım benim tercih sıralamam, her koku her tende aynı etkiyi vermeyebilir. Kimileri çiçeksi, kimileri meyvemsi kokuları sever. Ben de meyve, şeker, çikolata ağırlıklı ama hafif kokuları seviyorum. Sıralamam da ona göre oldu.