İyi ki Doğdun DERİN


Benim 2 numaram, canımın parçası, kalbimin diğer yarısı kızımın, Derin'imin hayatımıza dahil oluşunun 3.yılı bugün.


Bundan 3 sene önce, 22 Şubat 2013 cuma günü saat 12:55'te, 3 kilo 410 gram ağırlığı ve 51 santim boyuyla dahil olmuştu 3 kişilik mutluluğumuza. Hep derler ya ''zaman ne çabuk geçiyor'' diye, gerçekten de öyle. 



Hamileliğim, doğumun, uykusuz geceler, ilk oturma denemen, diş çıkartmaların, emeklemen, ilk adımların, ilk yaşın derken nasıl geçti 3 sene anlamadım.
9 ay boyunca karnımda taşıdığım, koruduğum, kolladığım, incinmesin diye her hareketime, yememe, içmeme, yürümeme, yatmama, kalkmama dikkat ettiğim, canımdan can, kanımdan kan verdiğim, kucağıma ilk aldığımda kokusunu taaaaa yüreğime hapsettiğim, evlat diye bağrıma bastığım, gözümün nuru, abisinin bir tanesi, evimizin neşesi, sevdiceğim, kızçem, tatlı cadım benim; doğum günün kutlu, mutlu, hayırlı, uğurlu olsun.


Her gece dualarıma kattığım kızım, bir annenin evladı için dileyebileceği, isteyebileceği tüm güzellikler seninle olsun. Ömrün; sağlık, mutluluk, huzur, başarı, şans, kısmet, bereket, neşe dolu geçsin. Allahım herşeyi gönlüne göre versin inşaAllah. Aminnn.