Disney Prensesler Temalı Doğum Günü

Dün, benim 2 numaram, kızçem Derin'in 3.doğum günüydü. Bu sene Derin için Disney Prensesler temalı doğum günü parti konsepti belirledim. Hazırlıklarım da bu tema üstüne oldu.

Egemen ve Derin'in mevlid, diş buğdayı, doğum günü kutlamaları gibi özel günlerinde süslemeler için adresim Eminönü Hasırcılar Caddesindeki bebek süslemeleri satan dükkanlar olurdu hep, bazen de evde internette bulduğum temalarla ilgili yazıları, resimleri baskı merkezinde baskı yaptırırdım ve genelde 1-1,5 ay öncesinden başlardım hazırlıklarıma. Bu sene Eminönü Hasırcılar Caddesine gidemedim, Derin'in doğum gününe 15 gün kala hazır satılan parti ürünlerinden almaya karar verdim. Bunun için ilk çalışmam parti ürünlerini internet üzerinde alabileceğim güvenilir bir site bulmak oldu. Prenses temalı, aklımda olan birçok doğum günü süslemesini bulduğum siteden sipariş verdim. 2 gün sonra kargoyla ürünler elime ulaşmıştı. 
Temalı partiler için ihtiyaç duyacağınız davetiye, masa örtüsü, peçete, parti süsleri, balonlar, mum, konfeti, maske, konuşma balonları, kullan at bardak, tabak, çatal, bıçak vs. daha birçok çeşitle, konseptli parti hazırlamanıza yardımcı oluyor bu setler. 

Doğum günü kutlaması hazırlıkları 15 gün önceden başladığı için gelecek olan misafirlere elden davetiye ulaştırma şansım olmadı, o yüzden ben de internetten bulduğum Disney Prensesler resimlerinden birinin üstüne bu şekilde yazı hazırladım bilgisayarda, davetlilerimize mail ve mesaj yoluyla gönderdim.
Bu seneki doğum günü kutlamasında süslemelerde aşırı ve abartıya kaçmadım. Daha önceki iki doğum gününde bulduğum her yere bir süsleme yapmıştım neredeyse. Sadece ikramların sunulacağı masamın ve arkasında ki duvarın süslemesini yaptım. 
Poşet içinde 25 tane Prenses baskılı balon vardı, pembe, sarı, mor, kırmızı ve yeşil renklerde. Ben pembe olanları şişirip tepelerinden şeffaf bantla tavana yapıştırdım, uçlarına da pembe rafya bağladım. Uçan balon görüntüsü oluyor ve çok hoş duruyor böyle. Diğer kalanları da şişirip yere etrafa dağıttım, kutlamalar bitince kürdanlarla yerdeki balonları patlatmaca oynayıp eğlendik. 

Duvara astığım arka fon, aslında prenses temalı masa örtüsü. Uzunluğu 180 cm, eni 120 cm olunca asacağım duvarın boyutlarına göre biraz şekil değişikliği yapıp bu hale getirdim. Fotoğraf çekimi için güzel bir arka fon oldu. DERİN yazısını bilgisayarda kendim yaptım, internetten bulduğum taçlı 3 rakamıyla beraber yazıcıdan baskısını aldım.

Yine prenses temalı, iyi ki doğdun bannerı. 2 metrelik bir uzunluğu, 15 cm eni var bannerın ve kartondan. Doğum günleri ve özel kutlamaların olmazsa olmazı konuşma balonları. 
Derin'in doğum günü hatırası olarak gelen misafirlerimiz için, ufak bir hediye poşeti hazırlamıştım. Poşette, plastik prenses baskılı yüzük, pembe burgu lastik saç tokası, mini magnet çerçeve ve rozet vardı. 
Bu sene çok yorucu hazırlıklara bulaşmak istemedim. Menümü oluştururken de kolay, pratik ikramlıklar hazırlamaya çalıştım. Menüm:
  • Doğum günü pastası
  • Sosisli mini pizza 
  • Kıymalı-patatesli börek 
  • Kakaolu kek
  • Peynirli mini poğaça
  • Elmalı kurabiye
  • Zeytinyağlı yaprak sarma
  • Peynirli kalem böreği
  • Yoğurtlu havuç
Yaprak sarma, peynirli kalem böreği ve yoğurtlu havuç annemin marifetli ellerinden çıkma, Allah razı olsun anacığımdan.
Doğum günü pastamızın içi çilek, muz, beyaz çikolata parçalı. Fotoğraf baskısı için internette bulduğum Disney Prensesler fotoğraf çerçevesini kullandım. Yazı programında ortasına DERİN yazdım. Üstüne mum, yanlara 2 maytap da ekleyince, pastamız mideye inmeye hazır artık.
Yemekler afiyetle yenildi, hediyeler açıldı, gelen misafirlerimiz için hazırladığım Derin'in doğum günü anısı hediye poşetleri verildi. Ve kızçemin bir doğum gününü daha keyifle, eğlenerek, musmutlu tamamlamış olduk.