Golden Rose Fruit Roll On Lipgloss 05 Orange

Golden Rose İnci Işıltısı ve Nemlendirici yazımda beğenimi paylaşmıştım. İşte o beğeniye istinaden şu an nereden aldığımı tam hatırlayamadığım bir Golden Rose ürünü daha görünce, aldım Golden Rose Fruit Roll-On Lipgloss'u. Formülünde meyve özleri bulunan Golden Rose Dudak Parlatıcısı, ''dudaklarda meyvemsi bir lezzet ve parlaklık bırakmasının yanında dudakları nemlendiriyor ve çatlamalarını önlüyor'' muş. 

- Lip gloss; dudağa parlaklık veren, dudakta ıslak görünüm bırakan bir parlatıcı. Şeffaf ya da pek çok renkte tüplü, fırçalı veya roll-on şeklinde olabilir. Verdiği parlaklık ve ıslak görünümün yanı sıra rengi ve kokusuyla da ilgi çeker.
- Lip balm ise; dudakları besleyen, nemlendiren, kurumasını engelleyen, dudakları çeşitli etkenlerden korumak ve ışıltı vermek amacıyla geliştirilmiş, yoğun yapıdaki kremsi ürünler. Seçim sizin kişisel tercihinize kalmış artık.
Benim kozmetik ürünlerde en çok sevdiğim şey, roll-on yapıları. Yani ürünün ucundaki top şeklindeki bilye sayesinde el bulaştırmadan kullanabilirliği. Aynen bu lipgloss'ta olduğu gibi. Her ne kadar ucundaki bilye sürme anlamında bir kolaylık sağlasa da bana göre biraz küçük bir bilyeye sahip. Dudağıma sürerken bilyenin içinde bulunduğu kenarlar da dudaklarıma değiyor. Bu ufak bir rahatsızlık hissi veriyor.
Dudağımdaki ıslak ve pırıltılı görünümü fark edebildiniz mi?
Golden Rose fruit roll-on lipgloss serisinde, benim aldığım no:5 portakal aromalı dudak parlatıcısının haricinde, muz, kivi, limon ve çilek alternatifleri de var.

Açıkçası alırken ambalajına, rengine kapılıp aldığım Golden Rose Fruit Roll On Lipgloss cezbetmedi beni. Yani tamam dudaklarda ıslak bir görünüm ve parıltı veriyor, ağzınıza meyvemsi bir tat geliyor, nemlendirme de sağlıyor ama sürdükten sonra dudağımda böyle bir yapış yapış ve pütürlü bir his bıraktı bende. Benim tercihim bu kış ayları için lip balm olacak sanırım. Lipgloss'u ise yazın güneşli günlerde dudağıma ışıltı vermesi için kullanabilirim.