Golden Rose Lip Balm Pearl Shimmer Moisturizers Spf 15

Özellikle içinde bulunduğumuz kış mevsiminde ne çok kuruyor, çatlıyor dudaklarımız değil mi? Ortaya da yarık, çatlak, donuk bir görüntü çıkıyor. Benim de cildimin en hassas noktalarından biri dudaklarım. Kullandığım dudak kremi bittiğinde yerine başka bir markanın dudak bakım kremini aldım hep denemek için. İşte hep bir memnuniyetsizlik, kiminin tadını beğenmedim, kiminden bakım performansı alamadım vs. Son olarak dudaklarım için, Golden Rose Lip Balm Pearl Shimmer & Moisturizers Spf 15 aldım.
Ürünün tam ve orijinal adı Golden Rose Lip Balm Pearl Shimmer & Moisturizers Spf 15 yani Türkçe meali Golden Rose Dudak Kremi İnci Parıltısı & Nemlendirici Güneş Koruma Faktörü 15. Bu arada spf: sun protection factor'ün kısaltılmasıdır bilginize.
Golden Rose Lip Balm Pearl Shimmer Moisturizers Spf 15, formülündeki Aloe Vera, Jojoba Yağı, Vitamin E ile:
-Dudakları nemlendiriyor.
-Her türlü hava koşulunda uzun süreli etkin bir bakım yapıyor, kurumasını önlüyor,
-Pürüzsüz ve parlak sağlıklı bir görünüm yaratıyor.
-Işıltılı ve sedefli pembe rengi ile dudaklara hafif bir renk ve canlılık veriyor.
-SPF15 koruma faktörü dudaklara güneşin zararlı UVA/UVB ışınlarına karşı koruma sağlıyor.
Golden Rose dudak nemlendiricisinin hani nasıl desem, böyle pamuk şekerine, bebek pembesine benzeyen bir rengi var. 4,6 gram ağırlığına karşı uzun süre kullanabileceğiniz bir yapıda. Normal bir ruj ebadında olan nemlendiriciyi at çantana, koy montunun cebine, elinin altında dursun, çıkar çıkar sür.

Dudağımdaki ışıltıyı, pırıltıyı fark edebildiniz mi? Ambalajdaki ve üründeki o pamuk şekeri rengi dudağıma sürdüğümde çok tatlı bir uçuk pembeye dönüştü. Rengini, ışıltısını çok beğendim ben.
Golden Rose markasının dudak nemlendiricisi serisinde, benim kullandığım bu ürününün haricinde, kiraz, karpuz, nar, çilek, meyve özü & vitaminler, dudak koruyucu ve klasik koruyucu dudak bakımı olmak üzere farklı alternatifleri de var.

Ben bu ürünü çok sevdim. Yaz ayında da güneşten koruyucu olarak kullanmaya devam edeceğim. Geçenlerde alışveriş için Migros mağazasına gitmiştim, reyonları dolaşırken gördüm ve elimin altında bir yedeği olması için hemen alışveriş sepetime ekledim. Golden Rose Lip Balm Pearl Shimmer & Moisturizers Spf 15, makyaj çantamın vazgeçilmezlerinden biri artık.