HP Deskjet Ink Advantage 1515 Print, Scan, Copy

Çocuklar olmadan önce çok fazla ihtiyaç hissetmemiştim ama Egemen'in aramıza katılmasından sonraki dönemde, bebek süslemeleri, etiketleri, diş buğdayı ve doğum günü gibi özel gün süslemelerini kendi zevkimce bilgisayarda hazırlayıp, çıktı almak istedim. İlk başlarda, bilgisayarda kendi hazırladığım etiketleri, şablonları baskıya götürüp çıktısını alıyordum ama her zaman da baskıya gitmek mümkün olmuyordu. Ayrıca, baskıya vereceğim toplam maliyet, süslemeleri hazır alsam aynı fiyata geliyordu. Elimin altında bir yazıcı olması şart olmuştu. HP markasını seviyorum ve daha önceden de kullanmıştım. Kullanımı basit, servis ve yedek parça ağı geniş, kartuş satışlarında da stok sorunu olmayan bir marka. O yüzden yazıcımın HP olmasını istedim.
Teknosa'da tesadüfen HP Deskjet Ink Advantage 1515 Print+Scan+Copy modelini gördük. Fiyatının ekonomik olması, özelliklerinin benim ihtiyacımı görebilirliği, orijinal kartuş yedeklerinin fiyatının ekonomikliği gibi nedenlerden dolayı aldık bu modeli. Artık istediğim gibi çalışmalarıma devam edebiliyor, baskılarımı elimin altındaki yazıcımdan kendim alabiliyordum. 
Genel özelliklerine bakacak olursak;
  • Siyah beyaz baskı hızı (ISO, lazer ile karşılaştırılabilir): Dakikada 7 sayfaya kadar
  • Baskı hızı siyah (taslak, A4): Dakikada 20 sayfaya kadar
  • Renkli baskı hızı (ISO, lazer ile karşılaştırılabilir): Dakikada 4 sayfaya kadar
  • Baskı hızı renkli (taslak, A4): Dakikada 16 sayfaya kadar
  • Yazdırma hızı dipnotu: İlk sayfadan sonra veya ilk ISO testi sayfaları kümesinden sonra
  • İlk sayfa çıkışı siyah (A4, hazır): 17 saniye kadar kısa bir sürede
  • İlk sayfa çıkışı renkli (A4, hazır): 24 saniye kadar kısa bir sürede
  • Önerilen aylık sayfa sayısı: 50 ile 200 arası
  • Kağıt işleme girişi, standart: 60 yapraklık giriş tepsisi
  • Kağıt işleme çıkışı, standart: 25 yapraklık çıkış tepsisi
  • Tarayıcı tipi: Masaüstü
  • Tarama çözünürlüğü, optik: En fazla 1200 dpi
  • Fakslama: Yok
  • Garanti: Standart bir yıllık HP sınırlı donanım garantisi. Garanti ve destek seçenekleri ürüne, ülkeye/bölgeye ve yerel yasal koşullara bağlı olarak değişir.
Kartuşları çıkartmak ve yerine takmak çok basit. Orijinal kartuşların fiyatı çok el-cep yakmıyor.
Sade, şık ve kompakt tasarımıyla hemen hemen her yere sığacak şekilde tasarlanmış. Ekonomik ve kullanımı kolay. Tek bir cihazla yazdırma, tarama ve kopyalama yapılabiliyor. Hızlı, kolay kurulum ve kullanım kolaylığı ile hemen baskı alınabiliyor. Kısacası, ben HP Deskjet Ink Advantage 1515 Print, Scan, Copy hala kullanıyorum ve memnunum, ürün benim beklentimi karşılamaya yetiyor.