Yeşimle Her Telden 9 Yaşında

2024'ün ilk gününden herkese merhabalar. 
Umarım hepimiz için güzel bir yıl olur. Umarım, hayallerimizin, hedeflerimizin gerçekleştiği bir yıl olur. Her şeyden önemlisi, sağlıklı, mutlu, huzurlu ve bereketli bir yıl olur.

Ben Yeşim Yavuz namı diğer Yeşimle Her Telden. 9 sene önce, 2015 senesi Ocak ayının ilk gününde Merhaba diyerek başladığım blog yazarlığı serüvenimde 8 yılı geride bırakmanın mutluluğunu yaşıyorum. Ve bugün itibariyle Yeşimle Her Telden blog sayfamın 9. yılına girmiş bulunuyorum. 

Blog sayfamın adından da anlaşılacağı gibi burada güzellik, sağlık, kitap, teknoloji, seyahat gibi her telden, her kategoriden yazı yayınlıyorum. Aktif, istikrarlı, özgün bir şekilde devam ettirdiğim yazarlık açısından 8 yılı geride bırakırken, geriye dönüp baktığımda, blog yazarlığının bana kattığı artıları düşününce, ''İyi ki yazmaya başlamışım'' diyorum. Bilinirlik, tanınırlık, marka/firma işbirlikleri, davetler, etkinlikler bir yana, bu vesile ile tanımış olduğum ve hâlâ devam ettirdiğim arkadaşlıkların olması işin manevi hazzı. 

Geçen bu sürede katkılarıyla, destekleriyle büyümemi ve daha şevklenmemi sağlayan herkese teşekkür ederim. Yayınlarımı, Yeşimle Her Telden blog sayfamdan takip edebileceğiniz gibi Instagram, Facebook ve X (Twitter) gibi sosyal medya hesaplarımdan da günlük paylaşımlarımı takip edebilirsiniz. 

Ve geleneksel olarak hep yazdığım gibi, ''Hayata, yaşama dair ne varsa'' yazıp paylaşmaya devam.

Sevgilerimle
Yeşimle Her Telden