Nivea Sun Güneş Sonrası Sprey

Yaz mevsiminde yaptığımız kısa süreli tatillerde, yanıma aldığım ve almadığım cilt bakım ürünlerim vardır benim. Sabah ve akşam kullandığım yüz temizleyici jel veya köpük harici cilt bakım ürünlerine pek ihtiyacım olmaz ancak güneş ve sonrası için kozmetik ürünler olmazsa olmazımdır. Güneş koruyucu ürünler kadar güneş sonrası nemlendiriciler de tatil bavulunun vazgeçilmezidir. Bu seneki yaz tatilinde güneş sonrası için Nivea' nın Güneş Sonrası Nemlendirici Spreyini kullandım.
Doğal Aloe Vera ve Hyaluran içeren spreyin, ''Hafif, bakım yapan formülü ile cildi tazeleme, rahatlatma, 48 saat nem sağlama, cildin kaybettiği nemi geri kazanmasına ve soyulma veya pul pul dökülmesini önlemeye yardımcı olma, yağlı his bırakmama ve kolayca sürülme'' özellikleri bulunuyor. Ürün, kullanmadan önce iyice çalkalanıp yüze direkt sıkmadan, cilde sıkılıyor ve eşit şekilde dağıtılıyor.
Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmış olan 200 ml ebatlı sprey başlıklı ürünün, 16 kalemlik içerik listesinde, Aloe Vera Yaprak Suyu Tozu haricinde bitkisel olarak sadece Shea Yağı bulunuyor. Hyalüronik Asitin sodyum tuzu olan Sodyum Hyaluronatı saymazsak, kalan kısım gliserin, parfüm başta olmak üzere farklı kimyasal bileşenlerden oluşuyor.
Nemlendirici spreyin, bana göre Aloe Vera' dan ziyade birazcık çiçeğimsi parfümlü bir kokusu var. Cilde uygulandığında da o koku tene yerleşiyor. Beni rahatsız eden bir koku olmadı bu. İnce ve hafif yapılı ürün biraz kremsi süt formunda. Hızlıca dağılıp emilmesi, beyaz kalıntı ve yağlı his bırakmaması güzel olsa da cildimde az da olsa yapış yapış hissiyata neden olmasından hoşlanmadım ben. Sprey nemlendirici, uygulandığı anda cilde serinlik vererek cildi ferahlatıyor, rahatlatıyor, güneş dolayısıyla oluşan gerginliği gidererek cildi nemlendiriyor, ertesi güne kadar nemlilik etkisini devam ettiriyor. Tatil süresince cildimde soyulma veya pul pul dökülme sorunu olmadığı için bu etkisi hakkındaki gözlemimi yazamayacağım. Buraya kadar yazdıklarıma istinaden, spreyin vaatlerini yerine getirdiğini yazabilirim. Sadece 48 saat etki haricinde. Güneşlenme sonrası akşam uyguladığım nemlendiricinin, ertesi gün deniz ve sonrası duş ile pek etkisi kalmadı çünkü. Bu yüzden tatil süresinde her akşam yeniden uyguladım ben. Bu ürünü, içeriği ve hafif yapış yapış hissi harici sevdim diyebilirim. 

Nivea Sun Güneş Sonrası Spreyi yaz başında almıştım fakat fiyatını unuttum, fişi de olmadığı için rakam konusunda yanlış bir yorum yazmak istemiyorum. Tanınmış kozmetik mağazaları, büyük marketler ve internet üzerinden satış yapan sitelerde satış fiyatı 170-175 TL arası değişiyor. Fakat yavaş yavaş yaz sezonunun sona ermesi ile beraber yazlık ürünlerde olduğu gibi Nivea Sun Güneş Sonrası Spreyde de fiyat indirimi var. İndirimli fiyatı da 80-90 TL arası değişiyor. Ben bu tür ürünlerin kış başlarında alınmasından yanayım. Gelecek sene için güneş sonrası nemlendirici ürün bu olur mu bilmiyorum ancak fiyatına bakıp tekrar alıp almayacağıma karar verebilirim.

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım