Blueberry C Vitamini Serumu

Son yıllarda, kozmetik sektöründe, cilt bakım ürünlerinde C Vitamini içerikli bakım serumları oldukça revaçta. Tabi ki de bir ürünü popüler olduğu için değil, cildin yapısına ve ihtiyacına uygun olduğu için kullanmak gerekir. Ben, C Vitamini Serumları cilt lekelerim için kullanıyorum mesela. Daha önce birkaç farklı markanın ürününü kullanmıştım fakat Blueberry markasına ait ilk kez bir ürün deneyimim oldu. O da C Vitamini Serumla. Markanın isminin Blueberry olmasına bakmayın, aslında Gss Pazarlama' ya ait bir Türk markası kendisi. Markanın ürün kategorisi ise bu serum haricinde yüz temizleme cihazı, mobil blender ve 3 farklı kokudan oluşan kadın parfümle sınırlı. 
C Vitamini, Hyalüronik Asit ve Aloe Vera içerikli serumun '' Cilt renk tonunun eşitlenmesine ve parlaklık kazanmasına yardımcı olma, kolajen sentezlenmesine katkı sağlama, nemi ciltte tutarak cildin doğal esnekliğinin korunmasına destek olma '' özellikleri bulunuyor. Yani ambalajı üzerinde yazan açıklama bu şekilde. 

Bu ürünün satışını yapan internet üzerindeki alışveriş sitelerinde ise '' Cildin renk tonunun eşitlenmesine yardımcı olurken içeriğindeki antioksidanlar sayesinde cildin daha aydınlık görünmesini destekler. Ciltte yaz sonrasında oluşan güneş lekelerinin giderilmesine katkı sağlar. İçeriğindeki antiaging maddeler sayesinde ciltteki sarkmaların azalmasını sağlayarak cilde sıkı bir görünüm kazandırır. Cilde nem terapisi yaparak şehir hayatının verdiği yorgun görünümü gidermeye ve daha ışıltılı bir yüze sahip olmaya yardımcı olur.'' şeklinde yapılmış ürün açıklaması. Ben serumu internet üzerinden aldığım için, doğal olarak lekeler üzerindeki açıklama ilgimi çekmişti.
İçerikte C Vitamini (sodyum askorbil fosfat olarak belirtilmiş), Hyalüronik Asit (sodyum hyaluronat olarak geçiyor), Aloe Vera Yaprak Suyu haricinde gözüme çarpan tek bitkisel bileşen Pelin Otu Çiçek Özü oldu. Bunların dışında içerikte, deiyonize su (saf su), butilen glikol, fenoksietanol (aromatik alkol), etilheksilgliserin (kimyasal bileşen), propandiol (kimyasal bileşen), potasyum sorbat (kimyasal bileşen), sodyum benzoat (asit) ve sitrik asit bulunuyor. 

Damlalık başlıklı 30 ml ebatlı cam şişede bulunan serum temizlenmiş ve tonikle arındırılmış yüz ve boyun bölgesine ince bir katman halinde sürülüp, dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulanıyor. Kullanımda, serum üzerine nemlendirici de uygulanabileceği belirtilmiş. 3 yıl raf ömrü olan serum, açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.
Her ne kadar güneş koruyucu kremlerle beraber yaz mevsiminde de kullanıma uygun olan C Vitamini Serumları, güneşin etkisini çok fazla hissetmediğimiz ve lekelenmelerin de nispeten daha az yaşandığı kış mevsiminde kullanmayı daha çok seviyorum ben. Blueberry markasının bu C Vitamini Serumunu özellikle almadım açıkçası. 2020 senesi sonunda Denebunu Exclusive kutularda görmüştüm. İçerisinde 5 ürün olan kutuda, C Vitamini Serumu özellikle ilgimi çektiği için almıştım. O dönem sadece serumun fiyatı 60 TL iken ben tüm ürünler için 50 TL ödemiştim. O zamandan sonra, araya bitmesi gereken farklı ürünler girdi, yaz geldi geçti ve nihayet kullanıp bitirdim. Fakat kullanım süresi çok kısa sürdü. 

Serumu sadece gece yatmadan önce uyguladığım halde bir buçuk ayda bitirmişim. Serumun belli belirsiz, hafif ve ferah bir kokusu var. Yoğun yapılı bir serum olmadığından (neredeyse su gibi akışkan) damlalık başlıkla yarıya kadar çektiğim sıvı ile uygulama yaptım ben. Yüz ve boyun bölgesi için yeterli bir ölçü oldu benim için bu. Serumu ilk sürdüğümde, cilt tarafından emilmeyeceğini düşündüm, çünkü ilk sürüşten hemen sonraki yapış yapış his beni rahatsız etmişti. Fakat serum beni yanılttı. Birkaç dakika sonra emildi ve o yapış yapış his de kayboldu. Bir buçuk ay bir ürünün etkisini göstermesi için çok kısa bir süre tabi ki de. Serum cildi besliyor, nemlendiriyor, yumuşatıyor, bakımlı gösteriyor ama sadece bu kadar. Yani açıklamasındaki renk tonunu eşitleme, esnekliği sağlama gibi etkilerini görmedim. '' Belki cilt lekelerimin renginde azıcık da olsa bir açılma olur '' diye ummuştum ama bu kadarcık bir kullanımda da bu etkileri görmeyi beklemek fazla iyimser bir yaklaşım olurdu sanırım. Her neyse serumun cilde canlı bir görünüm verdiği kesin fakat şu anki satış fiyatıyla (internet alışveriş sitelerinde 50 TL ile 100 TL arası değişiyor fiyatı) özellikle tekrar alıp kullanmam sanırım. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım