John Frieda Frizz Ease Dream Curls Kusursuz Bukleler için Şampuan ve Saç Kremi

Yüz bakımımızda nasıl ki cildimizin yapısına ve ihtiyacına yönelik bakım ürünleri kullanıyorsak, saç bakımımızda da saçımızın yapısına ve ihtiyacına göre bakım ürünleri kullanmamız gerekir. Mesela ben, neredeyse bel hizama gelen, ince telli, zayıf ve son yıllarda dökülme problemi yaşadığım saçlarım için, bilinçlenmeye başladığımdan beri saçımın bu özelliklerine uygun ürünler kullanmaya özen gösterir oldum. Saçlarımın hafif dalgalı yapısı için ise, bu özelliklere uygun şampuan ve saç kremi ilk kez kullanmış oldum John Frieda markasının bukleli saçlara özel Dream Curls serisi ile.
İngiltere menşeli John Frieda markasının, her saç yapısına ve ihtiyacına uygun, şampuan, saç kremi, şekillendirici, bakım yağı, saç boyası gibi ürün çeşitliliği bulunuyor. Ben, markanın Dream Curls serisinden, bukle belirginleştirici şampuanı ve saç kremini kullandım. Bu iki ürünün özelliklerine ve kullanım sonrası benim kullanıcı yorumlarıma bir göz atalım hadi..

John Frieda Kusursuz Bukleler için Şampuan 250 ml
Şampuanın; '' Habeş Yağı içeren özel formülü ile saçları temizlerken nem kazandırma, elektriklenen ve kabaran saçları yumuşatma, bukleleri belirginleştirme '' özellikleri bulunuyor. Şampuan, ıslak saça uygulanıp köpürtülüyor, sonrasında iyice durulanıyor. Daha etkili bir sonuç için devamında bu serideki saç bakım kreminin kullanılması tavsiye ediliyor.
Kremsi yapılı şampuanın baskın olmayan, ferah ve temiz bir kokusu var. Oldukça yoğun köpüren şampuan, saçları tertemiz yapıyor ve güzel arındırıyor. Kolay durulanıyor ve durulama esnasında kremsi yapısı sayesinde neredeyse ek saç kremine gerek olmadan saç karışıklığını açıp yumuşatıyor. Durulandıktan sonra saçlarda kalıntı bırakmıyor.

John Frieda Kusursuz Bukleler için Saç Bakım Kremi 250 ml
Saç kreminin, '' Habeş Yağı içeren özel formülü ile kabaran ve elektriklenen kıvrımları belirginleştirmeye, yumuşatmaya ve nemlendirmeye yardımcı olma, saça günlük beslenme ve yumuşaklık sağlama '' özellikleri bulunuyor. Krem, ıslak saça uygulanıp iyice durulanıyor.
Şampuan ile aynı seri ürünü olmasına rağmen, saç kreminin daha tatlı ve meyvemsi bir parfüm kokusu var. Şampuan gibi yumuşak plastik ambalajı olan krem, ambalajdan formlu olarak çıkıyor. Yoğun yapılı olmasından dolayı çok fazla krem kullanmaya gerek olmuyor. Krem, saça uygulandığı anda saçı yumuşatıyor ve saç karışıklığını açıyor. 

Şampuanın içeriğinde Kuşburnu Meyve Yağı, saç kreminin içeriğinde ise Crambe Tohum Yağı haricinde bitkisel içerikli bir bileşen bulunmuyor. Kalan kısım kimyasal içerikler ne yazık ki. Bu kimyasal içerikler şampuanda saç kremine nazaran daha çok bir de. (Şampuanda 28, saç kreminde 15 kadar kimyasal içerik saydım ben). 250 ml' lik ebat uzun süreli kullanım için çok da ideal değil bana göre, özellikle saçlarınız benim gibi biraz da uzunsa. Şampuan çabucak bitti. Saç kremini ise biraz daha uzun süreli kullandım. Saçlarımı, saç kurutma makinesi ile kurutmak zorunda olduğumda, dalgalarda çok belirgin bir değişiklik olmadı. Kurutma makinesi ile saçlarınızı kurutmanız gerekiyorsa, makinenin ucuna takılan, buklelerin bozulup açılmadan kurutulmasına yardımcı olan, difüzor veya vigo denilen aparatlardan kullanmanızı tavsiye ederim, bu şekilde çok daha belirgin ve şekli bozulmamış dalgalar veya bukleler elde edebilirsiniz. Kurutma makinesinin aksine, saçlarımı kendi halinde kurumaya bıraktığımda ise saç dalgalarımın çok daha güzel ve doğal göründüğünü, elektriklenme olmadan daha belirginleştiğini gözlemledim. İster kurutma makinesi ile ister kendi halinde kurutayım, her iki ürünün de saçımda bıraktığı koku çok hoşuma gitti, bilhassa saç kreminin. Vaat, performans ve etki olarak değerlendirdiğimde hem şampuanı hem saç kremini oldukça beğendim. Fakat aynı şeyi içerik ve fiyat açısından yazamayacağım. Kimyasal bileşenlerden oluşan içeriği ve 250 ml için 130 TL olan rakamı ( indirimli olarak en uygun 70-75 TL civarı alınabiliyor) ile şahsen, alıp kullanacağımı sanmıyorum. 

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım