Cire Aseptine Yüz Güneş Koruyucu Losyon 50+ SPF

Güneşin kendisini iyice hissettirmeye başladığı yaz mevsiminde güneş koruyucu ürünlere de rağbet artıyor. Aslında yaz-kış kullanılması tavsiye edilen yüz bölgesine özel güneş koruyucu kremler de en çok rağbet gören ürünlerden biri oluyor yaz mevsiminde. Ben bu sene için, Cire Aseptine markasının 50+ SPF özellikli Yüz Güneş Koruyucu Losyonunu kullanıyorum.
SPF: Sun Protectin Factor / Güneş Koruyucu Faktör  
Güneş Koruyucu Losyon' un; '' İsviçre patentli özel formülü ve mix filtre içeriği ile UVA ve UVB ışınlarına karşı güvenli ve çok yüksek koruma sağlama, Shea Butter ve Aloe Vera Özleri ile de yüze yağlı hissi bırakmadan ekstra nemlilik verme '' özellikleri var. 
UVA ( Ultraviyole A ) ışınları daha uzun bir dalga boyuna sahiptir ve cilt yaşlanmasına sebep olur.
UVB ( Ultraviyole B ) ışınları daha kısa bir dalga boyuna sahiptir ve cilt yanmasına neden olur.
Dermatolojik olarak test edilmiş 60 ml ebatlı Losyon, Paraben ve Renklendirici içermiyor. Bütün cilt tipleri için uygun olan Losyon aynı zamanda Non-Komedojenik özelliğe sahip yani gözenekleri tıkamıyor.

Losyon, güneş ışığına çıkmadan en az 15 dakika önce, göz çevresi hariç yüze ve/veya vücuda yeterli miktarda ve eşit olarak uygulanıyor. Gerektikçe ( yüzme veya terlemeye bağlı ) 2 saatte bir uygulanması tavsiye ediliyor. 
Losyon' un içeriğinde Shea Butter ve Aloe Vera Özleri olduğunu yazmıştım ama bunun haricinde kalan kısım ne yazık ki kimyasal bileşenlerden oluşuyor.
Akışkan ve ince yapılı Losyon, pompalı başlık deliğinden çok rahat bir şekilde çıkıyor. Losyonda belli belirsiz hafif ve tatlı hoş bir koku hissediliyor. Losyonun vücut için de uygulanabileceği yazılmış ama ben yüz bölgem için kullanıyorum. Losyonu ilk uygularken ciltte beyaz bir tabaka bırakacakmış gibi görünüyor ama dağılımı güzel yapılırsa hemen emiliyor ve yüzde beyazlık bırakmıyor. Benim cildim karma/yağlı olduğu için yüzümde parlama yaptı ama en sevdiğim özelliği şüphesiz ki cildimde ağırlık yapmaması, rahatsızlık hissi vermemesi oldu. Yağlı ciltler bunu göz ardı ederse rahatlıkla kullanabilir. Ayrıca nemlendirme ve cildi yumuşacık yapma etkisinden dolayı kuru ciltlerin de seveceğini düşünüyorum Losyonu. İnternet alışveriş sitelerinde 20-50 TL arası değişen fiyat aralığıyla satışı olan Cire Aseptine Yüz Güneş Koruyucu Losyon' u hızlı emilmesi, beyaz iz bırakmaması, ağırlık yapmaması ve tabi ki yüksek koruma faktörüne sahip olması nedeniyle sevdim ben.
 
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım