Domol Hijyenik WC Temizleme Mendili

Bitmeyen ve sürekli yapılan günlük ev temizliği döngüsünde, pratik kullan at temizlik bezlerinden bolca faydalanıyorum. Temizliği ve hijyeni ayrı bir önem taşıyan tuvalette, klozet temizliğinde de kullanıyorum bu bezleri dönem dönem. Son olarak alıp kullandığım ise Domol Hijyenik WC Temizleme Mendili oldu.
Hijyenik, temiz bir tuvalet için özel olarak geliştirilen Domol Islak Temizleme Bezi, tüm tuvalet yüzeyinin ve tüm yıkanabilir yüzeylerin hijyenik temizliği için uygun bir ürün. Evde ve seyahatte pratik kullanım için ideal olan mendiller, biyolojik olarak parçalanabiliyor ve temizlik sonrası tuvalete atılabiliyor.
Paketten kullanıma hazır olarak yarı ıslak çıkan tek kullanımlık mendillerin uygulanışı da oldukça pratik. Mendil ile tuvaletin yüzeyini siliyor ve yüzeyi kurumaya bırakıyoruz. Mendiller nemli olduğundan yüzeyin kuruması sadece 1 dakika kadar sürüyor. Yaklaşık olarak 20x13 cm ölçülerinde, şeffaf ve yapışkanlı aç kapa kapağa sahip bezlerden ambalaj içinde 15 adet var. 
Mendiller ince yapılı ve sıkıştırılmış olarak pakete konulduklarından, ilk mendili çıkartırken küçük bir kaza yaşadım ve mendilde yırtılma oldu. Fakat diğerlerini çıkarırken paket biraz rahatlayınca böyle bir sorun olmadı. Islaklık olarak nemli diyebileceğim mendilleri, tuvalet ve klozet kapağı temizliğinde kullandım. Bu mendiller leke çıkarıcı özellikte olmadığından, klozet kapağında oluşmuş sarı lekeleri çıkarma etkisi yok. Sadece yüzeyi temizliyor ve hijyenik hale getiriyorsunuz. Bu özelliğinden dolayı bence en çok dışarıda tuvaleti kullanacağımız zamanlarda bir ihtiyaç bu mendiller. Parfümlü mendiller temizlik sonrası yüzeyde anlık, ferah ve taze bir koku bırakıyor. Her ne kadar biyolojik olarak parçalanıp, tuvalete atılsalar bile ben bunu çok sağlıklı bulmuyorum ve mendilleri kullanım sonrası tuvalet kovasına atıyorum. Rossmann Mağazası' ndan 5.99 TL' ye aldığım Domol Hijyenik WC Temizleme Mendili' ni ev için olmasa da dışarıda kullanmak üzere tekrar alabilirim.
Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım