New Well Professional Makeup Derma Eyeshadow Palette 18

Kozmetik sektöründe 35 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren New Well markasının ürünleri ile tanışmam 3 sene öncesine dayanıyor benim. Markanın ilk olarak kullandığım kapatıcı fondöteninden sonra farklı özellikteki maskaralarını, aydınlatıcı & far paletini, likit aydınlatıcısını da kullandım. Son olarak da Derma Eyeshadow Palette 18 ürününü ekledim kullandıklarıma.
Far paletinin ambalajı, muadillerine göre oldukça büyük diyebileceğim 18x10.5 cm ölçülerinde. Ambalajın sert kartondan yapılmış olması, dıştan hasar görmeden uzun süreli kullanımını sağlıyor. Güçlü mıknatıs kapaklara sahip paletin çantada taşınırken kapağı açılma sorunu da bulunmuyor. Paletin iç kısmında bulunan, neredeyse kapak ölçülerindeki büyük boy aynayı çok sevdim, hem bu far paletini kullanırken hem de makyaj tazelerken seyyar ayna lazım olduğunda çok işimi görüyor benim. Ayrıca far paletinin üstünde bulunan koruyucu film tabaka sayesinde far renklerinin aynaya bulaşma riski de önlenmiş.
Farklı renklerin ve tonların olduğu paletleri daha çok seviyorum ben. Bu paletin içinde de ana ve ara renklerden oluşan 18 renk far var. Bunlardan 6 tanesi normal yapıda, 12 tanesi ise ılıştılı yapıda. 
Normal yapıda olan renkler daha yumuşak ve hafif tonlardan seçilmiş. Yukarıdaki fotoğrafta renklerin yapısının görülmesi için 3 renk seçtim ve renklerin daha belirgin olması için biraz yoğun kullandım. O yüzden sanki tozutmuş gibi görünüyor. Ancak göz kapaklarıma dağıtarak uyguladığımda böyle bir görüntü oluşmuyor, pürüzsüz bir görünüm veriyor. Kendi başlarına uygulanabileceği gibi bence diğer renklerle geçiş yaparak uygulansa çok daha hoş oluyorlar. Bu tonlar arasında pembe ve kahve favorim oldu benim.
Işıltılı renklerin içindeki sim yapısı çok göz yoracak düzeyde değil. Gündelik olarak da hafif bir uygulamayla kullanılabilirler. Bu ışıltılı renkler kendi başlarına bile harika görünüyorlar. İlk uygulandığında bir süre renk tonunu ve ışıltısını koruyorlar, gün içinde ışıltılar biraz hafiflese de rengini kaybetmiyor. Sadece ışıltıyı yenilemek için tazeleme ihtiyacı olabilir gün içinde. Bunlar içinde bronz ve mürdüm eriğine benzettiğim tonun göz kapaklarımdaki duruşunu çok sevdim. 

New Well' in kullandığım diğer paletlerini de sevmiştim ama Derma Eyeshadow Palette 18' de hem normal hem ışıltılı farların bir arada kullanılmasını, içinde 18 farklı renk seçeneğinin bulunmasını, ambalajının sağlamlığını, aynasının büyüklüğünü, renk geçişlerinin uyumlu bir şekilde yapılabilmesini bir ayrı sevdim. İçinde uygulama için fırçasının olmamasını sorun yapmadım çünkü parmak uçları ile bile çok rahat uygulanabiliyorlar. Hem gündüz hem gece kullanımına uygun olan bu sette şu sıralar indirim varken bi göz atmalı bence...

Yeşimle Her Telden Sosyal Medya Hesaplarım