Nida's Store Tayt Alışverişim

Sportif şıklığı seviyorum. Özellikle yürüyüş esnasında rahat kıyafetleri tercih ediyorum. Yürüyüş yaparken şimdiye kadar hep eşofman gibi kıyafetleri giyiyordum, ta ki bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine keşfettiğim Nida's Store internet sitesinde '' işte bu tam benlik '' dediğim Yeşil Kamuflaj Cepli Ekstra Yüksek Bel Tayt' ı görünceye kadar.
Alışverişimden bahsedeceğim ama önce Nida's Store ile ilgili birkaç şey yazmak istiyorum. 2018 yılında kurulan Nida's Store şirketi, pilates, yoga ve spor ürünleri dış giyim pazarında ismi bilinen ve tercih edilen firmalardan biri. Türkiye' nin birçok ilinde pilates, yoga, zumba, fitness eğitmeni ve öğrencilerinin tercihi Nida's Store. Bir de artık benim tabi ;)
Ekstra Yüksek Bel Tayt, Normal Bel Tayt, Tüllü Tayt, Kapri Tayt, Biker Tayt, Tulum, Bra, Şort, Swimwear gibi kategorilerin olduğu siteyi uzun uzun inceledim. Birçok model, desen ve renk arasında karar verip bir seçim yapmak kolay olmadı tabi ama ben özellikle cepli olmasından dolayı, Ekstra Yüksek Bel Tayt kategorisinden Yeşil Kamuflaj Cepli Ekstra Yüksek Bel Tayt' ı seçip siparişimi verdim hemen.
Siparişimi verdikten sonra 2 gün gibi kısa bir sürede kargo ile elime ulaşan Yeşil Kamuflaj Cepli Ekstra Yüksek Bel Tayt, %88 polyester, %12 likralı kumaş kullanılarak özel dikiş tekniği ile üretilmiş. Günlük kullanım ve spor için uygun olan ekstra yüksek bel tayt, push-up özellikli sıkılaştırıcı ve toparlayıcı olmasının yanı sıra iç göstermiyor, potluk ve kayma yapmıyor.
Taytın kumaş kalitesi beklediğimden çok güzel çıktı, ayrıca kalın dokusu bacakları sıcacık tutuyor. Taytın rengi ve deseni ise tam sevdiğim tonlarda, capcanlı. Likralı ve esnek bir yapıya sahip taytın yüksek bel kısmı karın bölgesini güzel bir şekilde topluyor. Ön kısmında bulunan dikişler sayesinde diz izi oluşturmuyor, ütüye gerek kalmıyor. Taytın en çok beğendiğim özelliklerinden biri de oldukça geniş hacme sahip ceplerinin olması. Hem evde hem dışarıda çok işe yarıyor bu büyük cepler. Taytların S / XL beden arası numaraları var, sitedeki beden tablosundan vücudunuza uygun seçimi kolaylıkla yapabiliyorsunuz. Ödeme olarak, Eft-Havale-Kapıda Ödeme-Kredi Kartı seçenekleri gibi farklı alternatifleri olması da güzel. Nida's Store' dan aldığım Yeşil Kamuflaj Cepli Ekstra Yüksek Bel Tayt' ı çok beğendim ben. Beğendiğim birkaç model daha vardı, onları da alışveriş sepetime ekledim bile..

yeşimlehertelden