Loreal Paris Elseve Arginine Direnç X3 Dökülme Karşıtı Şampuan

Yaklaşık 1 senedir saç dökülmesi sorunu yaşadığımdan zaman zaman bahsederim. Bunun için tabi ki önce gerekli tahlilleri yaptırdım ve doktorun önerdiği tedaviyi uyguluyorum. İçten aldığım tıbbi desteğin yanında bir de saç dökülmesi sorununa yönelik ürünlerden de haricen faydalanmaya çalışıyorum. Bu ürünlerin sonuncusu da Loreal Paris Elseve Arginine Direnç X3 Dökülme Karşıtı Şampuan oldu.
Zayıf, dökülmeye eğilimli saçlar için üretilen şampuan; saç kökünü besleme, kökten uca güçlendirme ve saçı yeniden yapılandırma özelliklerine sahip. Şampuan ile ilgili ambalaj üstündeki açıklama ise şu şekilde; '' Arginine ( arjinin / arginin olarak da bilinen bir tür amino asit ) ile zenginleştirilmiş Elseve Arginine Direnç X3 Dökülme Karşıtı Şampuan, saçları kökten uca güçlendirir ve saçı koparak dökülmeye karşı korur. Saçın yeniden yapılandırılmasında rol oynayan en önemli aminoasitlerden biri olan Arginine, mikro sirkülasyonu hızlandırarak saçı kökten uca beslemeye yardımcı olur. ''
Şampuanın piyasada farklı boyutlarda satışı mevcut. Benim aldığım 360 ml. ebatlı olanı. Şampuan akışkan ve kremsi bir yapıya sahip.

Şampuanı Carrefoursa' dan almıştım birkaç ay önce. Aldığım dönemde 2 al 1 öde gibi bir kampanya vardı. Şampuanın piyasa satış fiyatı 24 TL civarı idi, bir de üstüne 9 TL' lik bir indirim olmuştu. Yani 15 TL' ye 2 kutuluk bir deneyimim oldu şampuana dair. Öncelikle şampuanın harika bir kokusu olduğunu yazayım. O güzel koku saçı kuruttuktan sonra dahi kendini hissettiriyor. Saçı temizleme ve arındırma anlamında da beğendiğim şampuanın kullandığım süre boyunca dökülmeye yönelik herhangi bir etkisini gözlemleyemedim ne yazık ki. Hormonal nedenlerden dolayı oluşan dökülmeler için tıbbi tahlil ve tedavi şart bence ama bunun haricinde dönemsel bir dökülme söz konusu ise, uzun vadede, sabırlı ve istikrarlı bir kullanımla koparak dökülme üstünde bir etki gözlemlenebilir belki.

yeşimlehertelden