Truva Süpürge Parfümü

Sizi bilmem ama evde 2 çocuk olunca, evin genel kullanım alanlarının temizliği her gün yapılıyor bizim evde. Yenilen, oynanan, ders çalışılan bir evde haliyle elektrik süpürgesine de çok iş düşüyor. Süpürgeyi çalıştırdığımda da şöyle ortama biraz ferahlık versin diye bir süredir Truva Süpürge Parfümü' nü kullanıyorum ben.
Bir Türk firması olan Seçil Promosyon Ürünleri markası Truva Süpürge Parfümü, süpürgede biriken kötü kokuları ve bakterileri etkisiz hale getirmeye yardımcı, pratik kullanımlı bir ürün. Süpürgeyle temizlenen ortamlarda ferah bir koku bırakan parfüm, her model elektrikli süpürgede kullanılabiliyor.
Kutu içinde, plastik mikro granül şeklinde 3 paket var. Esans olarak içeriğinde yasemin olduğu belirtilmiş. Süpürge parfümünün kullanımı ise çok basit; kutudaki paketlerden birini düz bir zemine boşaltıp, granülleri elektrik süpürgesi ile çekiyorsunuz, işte bu kadar. Ürünün ambalajı üzerinde '' cilt tahrişine ve alerjik cilt reaksiyonlarına yol açar '' diye bir uyarı ibaresi var, yani ürünün cilt ile direkt temas etmemesi gerekiyor. 
Süpürge parfümünün kokusu çok yoğun değil ama süpürgeyi çalıştırdığınızda motor kokusunu bastıracak kadar hissedilir, hafif ve hoş bir çiçek kokusu var ve bu koku ortamın havasını da birazcık değiştiriyor. Ben daha önce farklı bir markanın çubuk şeklindeki süpürge kokusunu almıştım. Açıkçası granül çok daha pratik ve kullanışlı geldi bana. Bir paket ne kadar gidiyor derseniz, ben süpürgenin toz haznesi dolduğunda boşalttığım için o süreyi net belirtemiyorum. Birkaç ay önce Migros' tan aldığım Truva Süpürge Parfümü' nün satış fiyatı 9.90 TL idi ama ben o zaman indirimli 7 TL' ye almıştım. Yolum Migros' a düştüğünde, ürünü yine indirimli görürsem tekrar alacağım sanırım.
yeşimlehertelden