Bebak Güneş Koruyucu Losyon SPF 30

Yaz / kış demeden sürekli kullanılması önerilen güneş koruyucu ürünleri kullanmak nedense hep yaz mevsiminde ve tatillerde gelir aklımıza. Durum bende de aynı ne yazık ki. Sanırım alışkanlık meselesi. Bu yaz birkaç markanın güneş koruyucu kremini kullandım. Bunlardan biri olan Bebak Güneş Koruyucu Losyon SPF 30 konuğum bugün.
Güneşin zarar verici UVA ve UVB ışınlarına karşı koruma sağlayan losyon, formülündeki havuç özü ile erken yaşlanmaya, kırışıklıklara ve lekelenmelere karşı cildi korurken, E vitamini ile de cildi nemlendirmeye yardımcı oluyor. 
Dermatolojik olarak test edilen losyon, tüm cilt tipleri için uygun olup özellikle buğday ve kumral tenli ciltler için ideal bir ürün.
200 ml ebatlı suya dayanıklı losyon, güneşe çıkmadan önce uygulanıyor ve uygulama sık sık tekrarlanıyor.
Bebak markasının daha önce kendim ve eşim için Güneş Sonrası Yatıştırıcı Balsam 'ını beğenerek kullanmıştım. Nemlendirici Güneş Losyonu ile güneş koruyucu ürününü de kullanmış oldum. Ambalajda her ne kadar yüksek koruma olarak yazılmışsa da ürün orta koruma sağlıyor. O yüzden açık tenliler için biraz düşük kalabilir. Zaten açıklamada da buğday ve kumral tenler için ideal olduğu belirtilmiş. 30 güneş koruma faktörü benim için yeterliydi mesela. Losyonun hoş ve hafif bir parfüm kokusu var. Suya dayanıklı olması, cilt tarafından kolay emilmesi, ciltte yağlı, yapışkan bir his ve beyaz kalıntı bırakmaması, cildi nemlendirip yumuşatması en beğendiğim özelliklerinden oldu. Losyonun koruyucu faktörü düşük derseniz spf 50+ özellikli olanını deneyebilirsiniz..
yeşimlehertelden