Kenton Manolya Puding

Yaz aylarının favori tatlısı ne diye sorsanız kesinlikle Manolya Tatlısı derim ben. Tabi hava buzzz, çıkıp bir yerde yeme şansı da yok. Geçenlerde canım da şöyle hafif bir tatlı çekti, baktım evde malzeme de pek yok. Elimin altında Kenton Muzlu & Sade Bisküvili Manolya Puding vardı, tatlı krizimi geçirmek için bir deneyeyim dedim ben de.
195 gramlık karton ambalaj içinde satışta olan Kenton Manolya Puding' in, Muzlu & Sade Bisküvili ve Vanilyalı & Kakaolu Bisküvili olmak üzere 2 çeşidi var. Bir paketten yaklaşık 4 kişilik porsiyon çıkabiliyor tabi kullanacağınız kasenin boyuna bağlı olarak.
Kutu ambalaj içinde yapıma hazır halde 1 paket muzlu manolya puding, 1 paket krema karışımı ve 1 paket de bisküvi tozu bulunuyor. Bunlara ilave olarak karışıma sadece 500 ml ( 2,5 su bardağı süt ) ekleniyor. Ben malzemelere ayrıca 1 tane de muz ekledim.
Malzemelerden ilk olarak muzlu puding tarife göre yapılıp 2 saat buzdolabında bekletildikten sonra, üzerine krema karışımı toz halinde eklenip mikserle çırpılıyor. Servis edilecek kaseleri ya da kupları, bisküvi tozu, krema karışımı puding olacak şekilde doldurduktan sonra isteğe bağlı muz dilimlerini de ortaya ve üste gelecek şekilde dizebilirsiniz. Ben kalan bisküvi tozunu da kaselerin üstüne serptim. Kıvam, yoğunluk ve lezzet olarak dışarıda yediklerimle hemen hemen aynı olan Kenton Manolya Puding, tatlı severlere ve özellikle benim gibi tatlı krizi tutanlara kış mevsiminde de sütlü ve hafif bir tatlı alternatifi olabilir diyorum..
yeşimlehertelden