Yeşimle Her Telden Röportaj Katılım Sertifikası

Yeşimle Her Telden blog sayfamın 4. yılına yaklaştığım şu günlerde yazılarımı istikrarlı, aktif ve özgün bir şekilde paylaşmanın karşılığı olarak, son 1,5 senedir beni yazmaya daha çok motive eden ve mutlu kılan güzel şeyler yaşıyorum. Blog sayfamın takipçi kitlesi, yazılarımın okunurluğu bir yana gerek blog gerek sosyal medya hesaplarından birbirimizi takip ettiğimiz değerli blogger arkadaşlarımın etkinliklerine & markaların lansmanlarına davet edilmek, firmaların ürün tanıtımları için benimle irtibata geçmeleri de bu güzelliklerden birkaçı. 
Şimdi de bu güzelliklere bir yenisini daha eklemenin haklı gururunu ve sevincini yaşıyorum. Geçtiğimiz ay bana mail yoluyla gelen bir online röportaj isteğiyle, Türkiye' nin Özgün Makale Arşivi JD Sezer Blog ile çok güzel bir çalışma yaptık. Daha önce aralarında tanıdığım, takip ettiğim değerli birçok blog yazarının da röportajının olduğu JD Sezer' in bu sefer röportaj konuğu bendim. Röportaj yaptığı isimlere özel sorularıyla biz blog yazarlarının daha yakından tanınmasına vesile olan JDSezer' in benimle yaptığı röportajı YEŞIMLE HER TELDEN KIMDIR adresinden okuyabilirsiniz. İşte bu sertifika da sayfasında röportajlarını yayınladığı blog yazarlarına özel hazırlanmış olan Röportaj Katılım Sertifikası. JD Sezer' e hem röportaj için hem de beni mutlu ve motive eden katılım sertifikası için çok teşekkür ediyorum. Çalışmalarının aynı kalitede istikrarlı bir şekilde devam etmesini temenni ediyorum...
yeşimlehertelden