Komili Zeytinyağlı Ve Doğal Mineraller El / Vücut / Yüz Kremi

Mevsim ayırt ekmeksizin yaz-kış-bahar en çok kullandığım bakım ürünü kesinlikle el kremleri. El kremi konusunda ise marka sadakatim yok benim. Çeşitli markaların normal ya da kuru ciltler için olan ürünlerini alır denerim. Son olarak ta Komili Zeytinyağlı Ve Doğal Mineraller Kremini kullandım ve bitirdim.
Komili Kuru Ciltler İçin Zeytinyağlı Ve Doğal Mineraller El & Vücut & Yüz Kremi; ''  %100 doğal zeytinyağı ve doğal mineraller içeren formülü ile cildi nemlendiriyor; besleyerek bakım yapıyor. Cildin üzerinde bariyer oluşturarak ipeksi bir yumuşaklık kazandırıyor. Kuru ve çatlamış ciltleri anında rahatlatıyor. Dermatolojik olarak test edilmiştir. '' diyor ambalaj arkası açıklamada.
El kremlerini el harici hem topuk, diz kapağı, dirsek; bazen de yarım kol, yarım bacak gibi bölgelere de sürdüğümden hem de eşimle ortak kullandığımdan çok çabuk tüketiyoruz. O yüzden büyük boy kavanozları kullanmayı tercih ediyorum. Bu kremin 300 ml. kavanoz ambalajı hariç 75 ml. tüp ambalajı da var. Aynı serinin normal ciltler için olanı da mevcut.
300 ml.lik bu kavanoz kremi geçen sene sonunda Carrefoursa' dan 9.50 TL. satış fiyatı üzerinden %50 indirimli almıştım. Oldukça da bereketli bir kremmiş daha yeni bitti. İçeriğinde parfüm yazılı olsa da öyle aromatik bir kokusu yok. Standart bir krem kokusu var sadece. Yapısı birazcık cıvık diye tabir edebileceğim akışkanlıkta. Emilimi hızlı. Emildikten sonra yağlı ve yapışkan bir his bırakmıyor. Krem sürme alışkanlığım gece yatmadan önce olduğu için sabah uyandığımda ellerimin daha yumuşak ve daha bakımlı olduğunu gözlemledim. Topuk, diz, dirsek bölgelerindeki kuru görüntünün önüne geçme ve mevcut sertlikleri yumuşatmada da nispeten başarılı buldum kremi. Şu an elimde farklı 2 markanın 2 el kremi daha var, onlar bitince tekrar almayı düşünebileceğim bir ürün oldu Komili Kuru Ciltler İçin Zeytinyağlı Ve Doğal Mineraller El & Vücut & Yüz Kremi..

FACEBOOK , INSTAGRAM , TWİTTER hesaplarımı beğenip, takibe almayı unutmayın olur mu?